2013. május 1., szerda

Energia bomba .....


volt számomra ez a mai nap ....
Reggel sokáig ágyban heverésztem, aztán sütöttem vagy sok palacsintát és főztem egy kis ebédet. Közben lágyan duruzsolt a mosogatógép és a mosógép.
Teregettem, felmostam , pakolásztam.....
Ebéd után kitelepültem a kert árnyékos részére, kalapban , gondosan elbújva a nap elől és nem csináltam semmit sem. Illetve csináltam , csak olyan dolgot, ami a külső szemlélődőnek úgy tűnt, hogy bámulok kifelé a fejemből.
Pedig de nem azt csináltam!! (Na jó, azért egy ici-picit  azt is csináltam :)
Szóval gondolkodtam, néztem a kitelepülési engedéllyel rendelkező Dodót ,hallgattam Brúnó hisztijét, néztem a napfürdőző Zé-t ,  a virágokat és csak úgy kattogott az agyam, hogyan legyen tovább.....

Szóval feltöltődtem energiával rendesen , vissza tért a lelki békém és úgy érzem, hogy jöhet a nyár , jöhet a sok munka szép lassan megbirkózom mindennel , mindenkivel, és a legnagyobb ellenségemmel is talán már békét tudok kötni .........Keblemre időhiány, te átkozott céda:)
Mivel ha én nem csinálok meg valamit , akkor az úgysem lesz megcsinálva, akkor meg minek az idegeskedés, a felesleges viták......

Nincsenek megjegyzések: