2014. augusztus 31., vasárnap

"Abbafejezős" dolgok

  Bevallom őszintén szeretek halogatni, meg gyűjtögetni. Minden félét gyűjtögetni, hörcsögölni.
(Ízelítőül:  vasalni való, apró gyöngy, hosszú szalag, fenyőtoboz, üres szép formájú üveg, kutyák, kupakok, hímzés minta , javításra váró ruha hegyek, sok-sok plusz kiló, iskolai végzettségek, megvalósításra váró tervek, gyerekek)
Eme felsorolásból tisztán látszik, hogy "mindenevő" vagyok, a plusz kilókból meg az látszik, hogy jó evő
Szóval a lényeg, amiért ez a velősre engedett bevezető jött: a hobbi szobám jelenleg úgy néz ki, mint egy lomtár, pedig de az....
Eldöntöttem, hogy mindent szépen befejezek december 31-ig !!!! És eladom  egy jelentős hányadát az elkészült dolgoknak  aztán csak számolom a jó sok lóvét
Olyan dolgokat fejeztem be most a hétvégén, amiket már ezer éve kellett volna. Pl. kivasaltam az összes vasalatlant, egy halom javításra váró ruhadarabon megvarrtam a kb 5-7 cm szakadásokat.(Bár még így is van egy halom )
Aztán a lassan 7-8 hónapja félbe hagyott sapkámat is "készre" tettem : D Hiába na nem sokára jön a zima :D

És akkor csak egy jelzés erejű felsorolás, hogy mi vár még befejezésre: kb 5-6 patchwork párna , két patchwork terítő, durván 10-15 keresztszemes/hímzett  kép keretezése, 5-6 keresztszemes hímzés , 4-5 neszesszer-kis-szütyő- kulcstartó édes hármasa, két könyv/füzetborító , két stóla kötése .....
És az egészbe az a pláne, hogy ezek mind a durván 1,7-1,9 nm "szobámba" találhatók meg, fiók mélyén, polcon, kosárba , esztétikusnak nem mondható "nájjlon" táskába elrejtve , hogy persze úgy tűnjön, itt aztán minden királyságosan rendbe tartva van. 
A felhalmozott "kacatok, lomok, egyéb KINCSEK" tekintetében meg nem vagyok hajlandó nyilatkozni, sokáig gépelhetném mi található meg nálam 
Szóval a feladat adott üríteni és üríteni a szobában fellelhető mindenséget, feng shuinak szabad áramlást adni 

És aztán a  legfontosabb, amit befejeztem, az a rinyálás, sopánkodás és egyéb felesleges tevékenység, amitől úgy sem jutok előrébb. Csinálni kell és kész , senki sem fog helyettem megcsinálni bármit ...gyarlók az emberek .......én meg magammal szembe pláne az vagyok .......

Aztán befejeztem a hónapok óta tartó tespedésem is...Barátnőmmel és két kis ölebével egy jó kiadós sétát tettünk a környékünkön.
                                            

És a legvégére hagytam azt amin most dolgozom , ez a szombat reggeli induláskori helyzet :) Már csak keretezve fogom mutatni (remélhetőleg nem 2-3 év múlva)

Nincsenek megjegyzések: