2014. augusztus 25., hétfő

Változások vannak kilátásba ....

Előkerült a régi hímzésem,kicsit több van már kész, eme kép a szombat reggeli fényben készült. 
Szerintem hamarosan készen leszek vele, vagy nem :D
 De jó munkához idő kell, a szarhoz is  :) 

Okos telefonom annyira okos, hogy még azt is tudja, hogy mikor kell szelfiznie :) Eredetileg egy  "csirkés-alagútnak" nevezett ételt akartam fotózni a barátnőimnek. Azt a kérdést akartam feltenni, a kép kapcsán, hogy az én kajám mire is hasonlít igazán, mert még némi költői túlzással sem lehetett alagútnak nevezni a produktumom ami előttem hevert ... alagút omlásnak talán elment, de végül is mindegy is mert elfogyott ...
(A ronda, de finom kategóriába tartozott ) Szóval vissza a szelfihez ...
Nem tudom,hogy mit csinált a telefon , de egyszer csak "csinált egy szelfit" :D
Bárha jobban bele gondolok, lehet hogy csak én voltam béna?? Végülis, igencsak jó kép született........
A vörös rém Kicsi cicám igen csak csábos fejet vág( magamról nem szeretnék ódákat zengeni )
Most, hogy jobban megnéztem a képet kb. ezt lehet látni a macska csábos arcán :
Ez hülye, nem jól idomítottam be !Minek az ilyennek okos telefon ? Mi a pöcsömet szöszömet csinál már ez a szerencsétlen macskaszolga?
Azért tetszik nektek is , ugye?

És bár mindenki nyárra akar bombaformába kerülni, én természetesen télre tartogattam eme esze-veszett cselekedetet. Igen, most is  bomba formába vagyok..... egy 150 kg nőhöz képest...
Ahogy elnézem a nadrágjaim méreteit  a másfél évvel ezelőtti önmagamhoz képest, nem igazán vagyok formába ..... (halkan jegyzem meg az alsó vitorlavásznat nadrágot hordom most ) Nem lehet a jelszavam: Minden évben hízzáááá egy méretet!!!
Változás kell ide, nem is kicsi !!!! A feladat adott!!!

És a legvégére hagytam a legnagyobb változást! 
Eddig úgy néz ki  ( 90%) , hogy szeptember 15.-én kezdek az új munkahelyemen (10% , hogy szeptember 29.) ! Vége tér egy korszak, a köz(rab)szolgaságom. Imádtam eleinte ,még az sem érdekelt, hogy alig volt a fizetésem több, mint a bérminimum, aztán idén valahogy nagyon elegem lett ebből az állapotból.
Amikor Zé nem talált munkát 3 havi munkanélküliség után, na akkor erősödött meg bennem, hogy mennem kell innen...
Keresgéltem, de nem voltam túl aktív...Végül is az egyetemi vizsgák után kapcsoltam turbó fokozatra és igen, igen összejött... 
Durva évvégének nézek elébe ,de mint tudjuk szeretem a kihívásokat ! Egyetem, új munkahely, fogyókúra ....(elmebaj?)  
De mint tudjuk, ami nem öl meg , az megerősít !!! 
Rám fér "egy kis izom" :D

2 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Hajrááááá!!!!

Bogesz írta...

...kivéve a medve! ;)