2014. augusztus 2., szombat

Pocsék napok a hátam mögött .....

Hétfő és a kedd gyorsan telt,mivel nagyon sokat dolgoztam, dolgoztunk. Havi zárás volt , nem értem rá magammal (se) foglalkozni. Meló után haza estem , összegányoltam egy ebédet másnapra, a lakásnak nevezett trágyadombon kapirgáltam  takarítgattam, oszt beájultam az ágyba.
Szerdán este egy kisebb "tragédia" történt ...Dodó nyuszink estére  békésen elaludt......
Tudom, hogy sokan hülyének fognak nézni ezért a mondatért, de akinek nem volt még házi állat , kis kedvence az nem is fogja megérteni ezt soha.
Okozott gondot, nem tagadom, de annál több örömet is ....
Nem aludtam valami fényesen....
Nyugodj békében Dodó , te csoda nyúl ....

Csütörtökön reggel megkívántam egy adag Mizo kakaót. Már az elfogyasztása után érzetem, hogy finom,meg jó, de nekem valamiért nehéz lett a gyomrom tőle, de a délelőtt folyamán nem okozott nagyobb gondot oda bent :D 
Ebédre egy szelet rántott sajtot és egy marék hasábburgonyát ettem és innentől jöttek a bajok. Alig vártam, hogy haza érjek. 
Olyan gyomortáji fájdalmaim voltak, hogy az leírni nem tudom. Arról nem beszélve, hogy olyan gyenge voltam, hogy átaludtam az egész délutánt estét. 
Pénteken semmit ettem egészen délutánig. Egy kevés kaját azért magamba diktáltam, de megint nem éreztem jól magam. Erősen gondolkodtam, hogy elmegyek az ügyeletre, de aztán valahogy jobban lettem és mire Zé haza ért már "csak" kínlódtam, nem szenvedtem.
Ma se voltam topp formába, ami a kajálást illeti,  de azért végre tudtam enni ....
Önmagamhoz képest kb a negyed mennyiséget, de bevallom nem bánom. 
Ma hatszorra ettem meg azt a mennyiséget, amit máskor kb. 1,5 alkalomra ettem meg eddig. 
Nem tudom eldönteni amúgy , hogy tényleg beteg leszek/vagyok, vagy csak egy kis utóhatása a calici vírus fertőzésnek, vagy stressz okozza vagy jelez a szervezetem, hogy ne zabáljak.... 
Vagy .........
Harcban állok magammal az utóbbi időben ......
Elégedetlen vagyok azzal amim van, mert tudom, hogy ennél többre vagyok képes....
Sokat járatom az agyam, hogyan tovább, hogyan oldjam meg, hogy az álmok a vágyak valóra váljanak. 
Hogyan ? Hogyan ? Hogyan? 
Esetleg ez is egy jel, hogy ...........
Hogy ???? 
Wááááááá........megőrülök, hogy olykor lélekben annyira szőke nő tudok  buta tudok lenni ........

Néha jó lenne, ha valaki fejbe verne.......

Hahóóó Valaki !!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: