2014. augusztus 19., kedd

Nem tűntem el teljesen:)

Csak voltak fontosabb ügyeim. Ilyen volt például az olvasás (William Nicholson: Anyaföld ) , a "jaj de nagyon fáradt vagyok"- imitálása . 
Aztán Zé idegeinek a karbantartásáról is gondoskodtam volt móka kacagás és némi idegbaj is :D 


Készült némi kézi munka is :) 
 Barátnőimnek egy kis meglepi kulcstartó :)


Szombaton a "szende szűzek" elmentek egyet szórakozni ..Gyerek apára bízva , mi meg bele csaptunk a lecsóba illetve a gyrosba, párolt ződségbe melyikünknek mire volt éppen ingere.
Aztán gooo a nagy búcsú Szintetár -Bereczki koncert :) Hát nem lettem fan, de egy estére jó program volt...
És hogy minden jó legyen kikötöttünk egy retrodicsibe ...hát nekem az 5-6 évvel ezelőtti zenék is retronak számítanak...a dicsis zuper csávónak nem ...konkrétan egy nyugdíjas táncklubra emlékeztető repertoárt nyomot a kissé melegnek tűnő dicsé...Nem is bírtunk sokáig, így mire a lányaim indulnának a buliba, addigra én haza  értem. Másnap torokfájás és dögrovás ...
Nem értem én ezt az egészet , hiszen még alig múltam 20  vagy 30 esetleg 40 éves egy kicsivel és nem bírom az éjszakázást!!!!Mi lesz velem a nyögdíjas otthonba , hogyan fogom majd a buggggit hajnalig nyomni?????
Ezen még töröm a fejem egy kicsit ...
Ha van megoldás a nagy kérdésre szívesen látom megjegyzés formájában :) 

1 megjegyzés:

Andy kuckója írta...

:) Te aztán pörögsz rendesen! Én már attól elfáradtam hogy mindezt elolvastam:) És ne aggódj, ha most így bírod, fog az menni az otthonban is:))