2014. szeptember 11., csütörtök

Holnap vége lesz a

...köztisztviselői létemnek. Jó volt , szép volt, de a fizetésem nagyon nem volt szép. 
Kellett a váltás ...nagy váltás. Most jön a "csúnya multivilág" és a vastag pénztárca kora....
A szívemnek igen kedves kolléganőimnek búcsú ajándékok készítésével töltöttem a mai napom, de nem értem még a végére ..... Sebaj, hosszú az éjszaka :D 
Azért mutatok egy  kis előleget ....


Közben zenét hallgattam és nagyokat elmélkedtem ..mert most erre van itt az  idő...
Jókat mosolyogtam magamba, amikor felidézem az ügyfél szolgálat egy-egy percét. 
Hát hol fogok én olyan igényt átvenni, ahol a gyermek születési ideje 198.06.001.  és  Marcella, Béla a neve?? 
Vagy hol fogok olyant látni, hogy +++ az aláírás ? 
Vagy hol fogok olyan keresztneveket látni, hogy : Marcselló, Méda, Holló, Mia, Manna és még valamennyi név a naptárba :D 

Na most gyorsan vissza a hímzéshez, hogy holnapra mindennel kész legyek :) 

2 megjegyzés:

Andy kuckója írta...

:)) Szerintem megszokod a hiányukat:) Sok szerencsét a multivilágban! Kívánom hogy minden úgy alakuljon ahogy szeretnéd!

Bogesz írta...

Erre mondják hogy mindennek van jó oldala! ;)

Remélem a multivilág nem használ majd ki!