2014. szeptember 13., szombat

Hosszú volt a zéjszaka ....

Hajnali egykor feküdtem , de csak készen lettem mindennel, amit ajándékba szántam a nagy napra. 
Anetta és Timi kolleginámnak egy -egy kis fityegőt öltögettem. 

Mariannak egy repülő pillangót  készítettem , szimbolizálva, hogy tova repülök  imádja őket . Nincs az a mennyiségű pillangós dísz, kütyü, akármi, ami után azt mondaná , hogy már nem akarok egy pillangót sem látni :D
Kati azért kapott egy koronát, mert a családtámogatási osztályon őt kiskirálylányként tartottuk számon. Hát gondoltam akkor én így lelépőben most meg is koronázom :)

És hát amit én kaptam , a sok szeretetten kívül:  

A legjobban annak a levélnek örültem, amit a két szobatársnőmtől , a két mosolygós csajszitól kaptam ha az első randim sikerül , akár a lányaim is lehetnének 
Jót bőgtem rajta.Mert hiába is kaptam emlékbe bögrét, tollat, képet azok csak tárgyak, bárki másnak lehet olyan.  Sok szeretet van bennük, de szívből jövő egy oldalas levele senki másnak nincs, csak Nekem íródott.Benne van az elmúlt 20 hónap +23 nap együtt töltött órái, percei, minden gyötrelme és szépsége, szeretete. 

Köszönöm családtámogatási iroda, köszönöm Kati és Mariann :) 

1 megjegyzés:

Hajni írta...

volt munka az ajándékaiddal... sok sikert a következő munkához, hozzon az új minden szépet és jót :)