2022. március 4., péntek

2022-03-04

Végre visszakaptam a "netes-életem". Pár hónap laptop nélküliség után sikerült töltőt szereznem a géphez, így újra van "életem". 
Annyira megszoktam , hogy csak katt ide, és katt oda és mindent elérek ,nem kéreget jelszót, meg webhely címeket, hogy igazán csak most tudom értékelni az egészet. Ezen a héten volt más dolgom is , mint a netezés. 

Egy hét után szombaton visszamennek Svájcba Laráék,  ismét fájhat a szívem, hogy nem láthatom egy ideig őket. Most jól beszívtam minden babaillatot, eszme cseréket folytattunk az aktuális olvasmányainkról és persze lelkesen sétáltattam a fiatalembert a kocsijában.
Ügyelünk rá, hogy minden macskával jóba legyen aki a családunkhoz tartozik.


Olyan szép baba, hogy egyszerűen nem tudok betelni vele.



És persze  igyekeztünk úgy szervezni a napokat, hogy  mindenkinek jusson belőle egy kicsi. 

Tamarám és Dorián is lelkesen dajkálgatta Nátánt.



Valahogy majd csak kibírom Húsvétig amikor újra láthatom. Gyorsabban teljen az idő, tervezek, de tényleg csak pár hétre előre.
Jócskán elvagyok maradva blogok olvasásban, így egy-két napom látom előre már le lesz kötve, hogy pótoljak mindent. Van két varrós tervem is és talán most, hogy már többet van világosság is lassan visszatérek a x-szemek közé.
És hát a kert is lassan visszatér a minden napokba, legyen csak jó idő már végre.

Egészen más dolog az, hogyan érzem magam  mostanság lelkileg.
Annyi minden változott a világban és bennem és egyre kevésbé szeretem irányba.
Szeretném visszakapni a régi boldog, elégedett életem. 
Nem akarok több időt feszengve tölteni, nem akarok teret engedni a negatív dolgoknak az életemben. 
Ezen dolgozom már pár hete, igyekszem rendet tenni minden hol, ahol csak káosz van, pl a lakás, család, barátok, ismerősök. És nem utolsó sorban MAGAMBA!!!!
Kapcsolatokat szüntettek meg, máshol javítok kapcsolatokon. Súlyos döntéseket hozok, de csak így tudok rendet tenni és visszatérni oda, amikor még jól voltam. 
Nehezen, de be kell ismernem, hogy elég rossz passzban vagyok pár hónapja.
Sokkal érzékenyebben érintenek a magánéleti és itthoni dolgok, a nagy világ történésiről, meg már nem is írok inkább és valahogy egyre inkább befelé fordult lettem.
És nem csak egy kis tavaszi fáradtságra fogható a dolog. 
Elfáradtam attól, hogy más legyek/ vagyok? Vagy fogalmazhatnék úgy, hogy elég volt a színjátékból! Nem kívánok tovább szerepelni ebben a darabban, felismertem, hogy nem vagyok jó színész, csak ripacskodom
Remélem a 2-3  hete megkezdett önfejlesztő, "rendrakó" munkámnak hamarosan érezni és látni is  fogom a hatását. 

Csandi 

Nincsenek megjegyzések: