2022. március 14., hétfő

2022-03-14




Tegnap sós valamit kívántunk, így született meg a minden is van benne pogácsa.
Tej, élesztő, vaj, margarin, sertészsír, tojás , tejföl, liszt  só, kevés reszelt sajt.
Kelesztés, kétszer hajtogatás + adalékként  egy -két ima, hogy  ehető is legyen a végeredmény.
Az lett, nagyon is. 
Hogy a rutin és az évek vagy a plusz adaléknak köszönhetően, nem tudom, de a végeredmény tekintettében ez már mellékes is.
És ha nem lett volna jó, mi lett volna? 
Kb. semmi , azon kivül, hogy lehetőség nyílik egy újabb próbálkozásra , egy újabb alkotásra.

Más is szokott így sütni? 

 
Csandi

4 megjegyzés:

kovtama írta...

Igen, és ezek szoktak a legjobban sikerülni :D "Kár" volt ide benéznem, napok óta én is sósat ennék most, hogy láttam a képet muszáj sütnöm :)

Csandi írta...

Tami mit sütöttél végül?

kovtama írta...

Nem, de most fogok, már korán reggel bekevertem a sajtosnak valót :D

kovtama írta...

Mármint nem sütöttem, idáig bírtam.