2022. március 13., vasárnap

2022-03-13

Leültem végig vettem, hogy mi is a nagy gondom nekem mostanában és bizony rájöttem, hogy nem igazán találom a helyem, sok olyan dologgal foglalkozom , amivel nem kellene. 
Iszonyat sok  lelkemet  romboló  hatást engedtem be magam köré, ráadásul olyanokat, amire ráhatásom sincs és alapból régen nem is ismertem.
Azokkal kell csak foglalkoznom, mire ráhatással tudok lenni. 
Keresni a jót, azt ami feltölt, amitől tényleg úgy érzem, hogy ez így jó, hogy ettől lesz  kerek az egész.
Nem a régi pár évvel ezelőtti "régi jó kis életem" kell újra visszaszerezni,  hanem a mostanit életemet kell "jó kis életté" változtatni , esetleges régi jó dolgokat kicsit a mosthoz igazítva beletölteni az egészbe. 

Így aztán március 8-án beiratkoztam újra a megyei könyvtárba, most, hogy nincs "kovidos-baromságos" megszorítás. (pl. védettségi kártya)

Nem sok könyvet  hoztam ki elsőre, mert nem tudtam, hogy fogok tudni olvasni, koncentrálni, követni a cselekményeket. 



Mörk Leonóra könyvét 3 nap alatt olvastam ki egyéb teendőim mellett. Aranyos kis történet, jó kis ugrálás a történelmi korokban. 






Tegnap kezdtem Fábián Janka könyvét, nagyon az elején vagyok, még nem tudom milyen is lesz, de eddig még nem csalódtam soha az írónő műveiben. 




A legtöbb figyelmet igénylőt hagytam a végére, addig belejövök megint az olvasásba, a cselekmény szálak követése a skandináv krimiknél némi rutint igényel. 
Sziahello Nesbo, remélem nem csalódóm benned sem :) 

Tegnap délután megcsináltam az idei "Ezeket szeretném kiolvasni!"  listát, van rajta olyan könyv is, amit már kb. 3 éve csak tologatok ide-oda, de mindig elfelejtem megnézni a könyvtárba, mire odaérek, ilyen Márai Sándor :Válás Budán című könyve. 
Klasszikusok is felkerültek a listámra, mint például Ibsen: Babaház.
Negyvenhét  irodalmi mű mellé még  tíz szakmai könyvet felvettem a listára. Hát nem is tudom, tisztába vagyok én azzal, hogy egy nap huszonnégy órából áll? 

Ahogy elnéztem az egyre csak bővülő listát, tudom, hogy nem fogok unatkozni idén sem.
  

Kedves blogkövetőim,  ti mit olvastok most ? 


Csandi 

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Andi,
a 3-ból 2 tökéletes választás volt (Mörk, Fábián), én már mindkettőn túl vagyok :)
Majd folytasd a Julie könyvkuckójával, le sem fogod tudni tenni!
Én most Veronica Henry könyveit "falom" :)
Üdvözöl egy régi zugolvasód,
Kriszti a Dunakanyarból

Csandi írta...

Kedves Kriszti!
Valóban jó kis könyv volt mind kettő, nagyon várom , hogy kikölcsönözzem a folytatást , az az Julie könyvkuckóját 🙂 Köszi az ajánlást.Felkeltetted bennem a kiváncsiságot Veronica Henry könyvei iránt,lecsapok én is egyre , következő olvasmányként.

Névtelen írta...

Veronica Henry-től a Könyvesbolti szerelmeket és az Álmaink otthonát tudom Neked ajánlani :)
Most fejeztem be a 3.-at, a Karácsony vidéken c. kötetet, szintén tőle, de ennek a nyelvezete az első kettőhöz képest meglepően obszcén... a történet miatt viszont megéri; nagyon tanulságos, emberi :)
Üdvözlettel K.