2009. augusztus 2., vasárnap

Felfedezéseket tettem ma...

...Gésanénivel kapcsolatban.Reggel amikor neki álltam a kimonó egyik felének, akkor vettem észre , hogy a fekete keret nem jó helyen van, elszámoltam magam 1 szemmel. Maradt a bontás, még jó hogy nem nagy darabot kellett visszafejtenem ,és végül is csak egy vonalról van szó. Nem akarom mentegetni magam, egy szó mint száz, elszámoltam magam és kész:))) És azt is ma fedeztem fel , hogy két színt még nem vettem meg, ahhoz , hogy kész legyek a nagy felületekkel. És az aranyszálra is hamarosan szükségem lesz. Gondolom sokat fog dobni rajta ha bearanyozzuk egymás napjait:)))Holnap hímzőszál vétel és hajrá végkifejlett:)))
Szombat éjjel megszállt az ihlet és egy újabb dologba kóstoltam bele, még pedig a gyöngyfűzésbe. Régen valamikor Tamara kapott egy fűzős könyvet, néhány kisebb remekmű keletkezett is könyvben található ékszerekből, de aztán elmúlt Taminál a gyöngyfűzés varázsa. Én de nagy hasznát vettem most, a könyvnek és annak is ,hogy tesókámtól kaptam egy adag gyöngyöt, amire már nincs szüksége az unoka húgomnak:)) Biztosra veszem ,hogy lesz folytatása a dolognak, már csak azért is, mert hát Lara is megérdemel egy nyakláncot:))))
Tamara gondolva, hogy ha már nem fűz, akkor koboz:)) Boldogan feszített a tükör előtt a csaj új szerzeményeivel, és némi műduzzogásom után kaptam egy dicséretet Tőle, hogy ügyes vagyok. Milyen kevés is elég ahhoz ,hogy az ember boldogságos legyen:))))
És legvégül egy kép, az igaz kutyaszerelemről:)))

Nincsenek megjegyzések: