2009. augusztus 30., vasárnap

SWAP 2 ajándékom...

remélem megérkezett Kryx-hez, hiszen augusztus 19- én postáztam:))
Készítettem Neki egy papírzsebkendő tartót lenvászonból, amire egy Modern kereszetszemes lefűzhető példatárából kivett kis képet hímeztem, Ancor hímzőszál két szálával. A hímzővászon életem első kávés festésének eredménye, sajnos a képen nem lehet annyira jól látni:((

És mivel tudom, Kriszti blogjából ( lásd),hogy szereti a marcipánt , még egy tábla marcipános csokit is belecsempésztem a dobozba,és bár nem az őszhöz kapcsolódik , de katicák is kapott ajándékba, csipesz és gomb formájába:)) Gondolom nem lesz nehéz megtalálni a kis apróságok helyét.


Bízom benne , hogy tetszik az ajándékom és tényleg sikerült legalább akkora örömet okoznom vele, mint nekem okozott az én angyalkám.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: