2009. augusztus 18., kedd

Ma csupa ....

......olyan dologról tudok bejegyzést tenni, ami először történt velem, vagy először kaptam.
-Például, ma vagyok először 18 éves házas. Remélem ez lesz az utolsó is, csak sokszor 18 leszek majd az évek során. :)))
-Először köszönöm meg Zé-nek a blogomon keresztül, hogy kitartott mellettem, jóban-rosszban, egészségben -betegségben, szegénységben -gazdagságban( na ebben még nem voltunk), mindig itt volt nekem. Köszönöm neki a 3 gyönyörű gyereket, a sok szeretett amit kaptam, hogy támogat mindenben, megért, meghallgat, átsegít a nehézségeken. És ez nem volt így mindig, tehát legfőbb azt köszönöm neki, hogy tényleg sokat változott értem, miattunk, nekem, nekünk:))
-Életem első orchideáját kaptam meg Zé-től:)) Bízom benne,hogy a növénykém sok sok örömet szerez majd a folyamatos virágzásával, hiábeeee a Zuram nagyon tudta mivel vegyen le a lábamról:)))

-Ma kezdtem életem első "Munkahely megtartó pályázat"-ának az adminisztrációját.Nem egyszerű feladat, de leküzdöm, juszt is:)))
- Összetettem első SWAP játékom csomagját, már csak néhány sort kell írnom hozzá és holnap postára adom:)
-és először nem tudom mi legyen a befejező mondat:))

4 megjegyzés:

nöné írta...

Kívánok Neked-Nektek nagyon sok boldogságot, és még néhány újabb 18évet!

Csandi írta...

Köszönöm-köszönjük:))))

Ritus írta...

Gratulálok a 18.-hoz,remélem egyszer még mi is megérjük! :)
puszi

Csandi írta...

Meglepődsz, hogy milyen hamar itt lesz a Te 18.-od is:)))
Tapasztalatból mondom:))