2010. május 15., szombat

Jaj de nagyon utálok vasalni...

ez meg is látszott a vasaló deszkámon, amit sikeresen kinyírtam némi ügyködésemmel:) Kicsit ráragasztottam a vetexet, kicsit ott felejtettem a vasalót bekapacsolva a deszkán és még ezer merényletet sorolhatnék, és ezek mind nyomott hagytak a felületén.
Arra gondolva, hogy ha új ruhát varrok a deszkámnak akkor majd "megimádok" vasalni.
Új vasalódeszka ruha készen lett ma a pocsék időnek köszönhetően, le is teszteltem , de még mindig utálok vasalni!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Christine írta...

Látszik, hogy még mindig nőből vagy:)

Silerika írta...

A ruha jó lett, az enyémre is ráférne egy új huzat. (Én sem szeretek vasalni!!)

Csandi írta...

Jaj lánykák, hiábbbeeeeeeee minden nem és nem szeretek még mindig vasalni:)))