2010. május 18., kedd

Jaj, hogy nekem semmire nincs időm...

szoktam itthon "tépni a számat"( Micsoda irodalmi gyöngyszemek jönnek ki belőlem a lányok hatására:)
Amikor még dolgozó nő voltam, valahogy jobban ment minden. Aztán rájöttem,hogy végülis nem ment jobban minden, csak akkor kevesebbel is beértem. Most is van tiszta ruhánk , ami nem magától tisztul és kerül vasaltan a szekrénybe. A tisztaság sem magától lett és most sem magától van ( a rendetlenséggel ellentétben, gondolom nem kell itt magyarázatot fűznöm mire gondolok) És rájöttem,hogy a semmire nincs időmbe belefér, hogy ha valamit takarítani kell nem halogatom, hanem gyorsan megcsinálom. És a "csak gyorsan letörölgetem, csak gyorsan átmosom, hu ezt gyorsan átvarrom " dolgok sokat elvesznek a napból és ezek a teendők valahogy minden nap újra termelődnek. Aztán persze a kantin sem gyors üzemmódba van helyezve( pl rétes sk tésztából) kiélvezi a családom rendesen hogy itthon vagyok. És persze a blogomon is látszik,hogy miért nincs semmire időm:))))
És mindezek mellett még "holmi semmiségek" is kerülnek ki a kezeim közül.
Dorián osztályfőnökének egy füzetére lesz majd borító ebből a kis Atelie mintából. A titkos munkám most kicsit hanyagoltam ,de azért észre lehet venni némi haladást.

Dolgozom a SWAP ajándékon is , de nem fogom megmutatni, hogy mit is csinálok és kinek. Annyit azért elárulok,hogy nem magyar a jövendőbeli ajándékozottam.
Ja és persze még a semmire nem jut időmbe azért bele fér a "kisállatkert" jelentős részének ellátása , nem csak élelemmel, de simogatással , kis játékkal, kutyababa dajkálással:)))
Tulajdonképpen lehet, hogy megint csak elégedetlen vagyok a teljesítményemmel???

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Silerika írta...

Jó, hogy egy kicsit kényezteted a családodat! És mellesleg azért hímezgetsz, varrogatsz, kutyababázol, na ezért nem érsz rá! :o)))