2010. május 9., vasárnap

Zé meccset nézett,én meg "UFO-t" vadásztam :)))

Na jóóóó, nagy túlzás a vadászás:) Szóval befejeztem megint valamit. Nem csak a kapodást , és mindenbe belevágást,hanem a ronyos táskám is. Illetve már nem az enyém, mert Barátnőm lecsapott rá , még félkész állapotban:))) Szerinte a táska is azt akarja , hogy történelem dolgozatok legyenek benne fuvarozva.( Ó mily nemes feladat :)))))))))))))
Imádom a rózsákat, és találtam egy sablont, aminek segítségével egész rózsamezőt tudok varázsolni bárhová, bármikor.Ez még nem az igazi, de tudom nagy jövő előtt áll ez a kisminta előtt, mondjam azt hogy még bimbódzó gondolataim vannak a felhasználást illetően?? Van aki már kapott ízelítőt,hogy mi is pattant ki , ama gondolati bimbóból:))))
Na de még annyi , de annyi lehetőség van ebben a mintában:))
Ó ha rózsabimbó lehetnék, rámszállnának szépen a lepkék! Kicsi szívem vélük dobogna-aaa , nem lennék ilyen................(Hmm , egyfejű-vagy házi sárkány énekli ezt a dalt??:)))))))))))) Jaj de Süsü va..............


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Silerika írta...

Jó, hogy rátaláltál, és be is fejezted! Helyes darabja lett a Barátnődnek (még egy boldog ember)!! A rózsához sablonod van, ahááá, kezdem a technikádat érteni, mert én már kaptad a rózsából!! :o)))