2010. július 25., vasárnap

Kedvencem a fekete lábú ...

fehér gyapjas birka. Olyan, mintha rövid ujjas kezes lábas pizsamába bújtak volna.
Egy angol vidéket bemutató sorozatban láttam ezt a birka faját, aztán rátaláltam itt Magyarországon is, igaz mi magyarok inkább a húsért tartjuk, míg Angliában vidéken a tejért és a "birka "pizsamáért " tartják:)


Ez a kis bevezető után, ugye nem is kérdés, hogy miért szerelem hímzés ez a kis édes minta. Amikor megláttam ezt a mintát rögtön tudtam, hogy ezt meg kell hímeznem és nagyon gyorsan mindennél előbb. Szerintetek is hasonlítanak egymásra ??

Sajnos a kép nem adja vissza a virág színét, mert nem kékes, hanem lila, de napfény nélkül nem igazán tudok fényképezni.(Bár ha van fény akkor sem:))))
Egyszer ha nagyon gazdag leszek és lesz egy farmon, na akkor lesz majd nekem is "pizsisbirkám" az tuti.Addig is átmeneti megoldásként marad a hímzett birkás kép:)))


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: