2010. július 20., kedd

Nem barnultam le, de azért jönnék dicsekedni:)))


Nem lettem barna, de már nem is világítok a sötétben:)) Nagyon kellett nekem már ez a néhány nap, és minden, amit ezalatt csináltam. Vagyis nem csináltam semmit:))) Olvastam, ettem , aludtam, megnéztem a félig kétéltű fiam játékát a medencében, röviden: el voltam rendesen:))))
Reggel amikor felébredtem ezt láttam a szállásunk ablakából. Jaj de nagyon jó volt , bízom benne, hogy még egy rövid nyaralásra lesz lehetőségem idén.
És akkor jöjjön a dicsekvés része a mai bejegyzésnek. Hivatalosak lennénk szombaton egy esküvőre , melyre sajnos nem tudunk elmenni:((((((( Helyettünk mennek a nászajándékok, remélem elnyerik az ifjú pár tetszését.
A párna ekrü és hófehér szalagokból, némi gyöngyből áll. Egyedi dolgot akartam és nem volt egyszerű dolgom, mert hát nem hittem,de rengeteg fajta, féle párna van forgalomba.
A menyasszony kérte, hogy ne szalaggal lehessen a gyűrűket rögzíteni a párnára.
Végül is a gyöngyfejű gombostűre fűztem fel még néhány pici gyöngyöt és ezek után szúrtam át az anyagon, hogy senki kezét ne veszélyeztessem a gyöngyös tűhegyére egy parafa darabot tettem , kitömtem a párnát , és ez lett a végeredmény ( A két gyűrű csak kipróbálta, hogy kényelmes-e a párna:)))
Nem a legjobb a kép , de a lényeg nagyon jól látszik.Igen, valóban készen van a "kicsike" titkos hímzésem:)) Nekem nagyon tetszik, pláne most, hogy már keretben van :))

Most elteszem magam holnapra, mert nagy feladat vár rám, vissza szeretném olvasni a rengeteg blog bejegyzést amit megejtettetek.

Azért még annyit , hogy : Üdv a fedélzeten a két új olvasómnak:))))Örülök nektek!

Posted by Picasa

8 megjegyzés:

Marcsi írta...

Szia!

Szerintem gyönyörű lett a párna, nyilván nagyon fog örülni neki a menyasszony. Annak idején én is örültem volna egy ilyen gyönyörűségnek. :-) A titkos hímzésed is nagyon jól sikerült.

nöné írta...

Üdv újra a fedélzeten! A pihenés Rád/Rátok fért a sok-sok esemény után! Csodaszép ajándékokat készítettél!

Marika írta...

Nagyon szép a párna !
Én is örülök neked :)))

Csandi írta...

Marcsi ,Nöné, Marika köszönöm szépen!:))

Silerika írta...

Gyönyörűséges a hímzés, és ennek a párnának bizony örülhetnek a házasulandók, mert egyedi, és csodaszép! Ilyen szalagosat még nem láttam senkinél! :o))

Csandi írta...

Köszönöm Erika!Igyekeztem egyedit alkotni,azt hiszem sikerült:))))

Kryx írta...

Csodaszép lett mindkettő. Húgom is férjhez megy szeptemberben, de még nem kért meg a gyűrűpárnában való segítségre. :)

Csandi írta...

Krisztina, ha segítség kell szólj és szívesen megosztom a készítés során szerzett tapasztalataim:))