2010. július 9., péntek

Már látom, már látom a fényt ...


az alagút végén!!Csak miért dudál? :)))
Írhatnám, ha megakarnám csillantani "fergeteges humorom", de helyette csak annyit írok, hogy bizony már nem sok van hátra a befejezésig.

Mivel a héten úgy intéztem dolgaim,hogy a hétvégém jelentős részében a hímzésemmel tudjak majd kettesben lenni,remélem hétfő estére be tudom fejezni . Amúgy már unom a "kicsikét", jó lesz valami újdonságba "döfni".
Bár előtte van még némi dolgom, hiszen a Székely Sal -t kell befejeznem, amiből tényleg nem sok van hátra,és a lakásunkat kell megajándékoznom némi függönnyel és egyéb textil dekorációval.
De mint tudjuk :Ember tervez..........................

Egyenlőre, én hímzést és napozást tervezek a hétvégére , és Ti???


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

mondhatnám, hogy ugyanezt, csak kötéssel, de nem teljesen igaz :)

Őszinte elismerésem a hímzés miatt, nagyon SZÉP!

Christine írta...

Nagyon szép ez a hímzésed, mindent bele, remélem sikerül minden, amit elterveztél!
Mi holnaptól csillagásztáborba megyünk egy hétre vezetőnek, úgyhogy a mai napom még takarítással és pakolásssal telik, és a jó ideje tartó kreatívtalanságom is megsínyli majd. De azért a PIF-eket rendületlenül készítem:)))

Silerika írta...

Jó, hogy már a végefelé jársz a hímzésednek! Tényleg uncsi lehetett már, de majd jön a következő.....Én a hétvégén főzök, mosok, takarítok...., ja, és horgolom a szeretetvarázs-takarót. Elég jól haladok vele, már a 2/3-nál járok, igaz mást meg nem nagyon csináltam. :o)))((((