2010. július 3., szombat

Kiváncsiak vagytok még??

Mivel az esetek nagyon jelentős részében kedves vagyok , nem kínzom tovább azokat a kedves blogbarátnőimet,olvasóimat , akik oldala jelentős átalakuláson megy végbe hamarosan, ha nem mutatom gyorsan a SWAP 4 körében igen messzire (Hollandiába) küldött ajándékom:)
(Ez aztán a bővített mondat, Torgyán is megirigyelné:)))
Na meg aztán mivel már Riet is megköszönte az ajándékot egy igen kedves e-mailben, most már tényleg semmi akadálya a dolognak, hogy lássátok :))
Csigázzalak még TITEKET?
Csiga -biga gyere ki.................:D

Na jó , komoly leszek:)))))))))))
Egy ingyenes Atelie mintát választottam, mivel a szabályzat szerint egy francia tervező munkáját kellett feldolgozni. Kedvenc színű hímző szálam választottam a mintához, még pedig Anchor 1206 a száma , dupla szállal hímeztem.

És gerinces needlebook-nak dolgoztam fel, nem kis idő alatt. Mivel ilyent még nem csináltam soha.
Az első perctől tudtam, hogy milyen lesz kívülről, de a belsőt illetően voltak kétségeim, hogy mit is akarok belülre a tűpárnán kívül.
Hát ez lett végül is belül:
Tetszik??????



Posted by Picasa

7 megjegyzés:

nöné írta...

Naná, hogy tetszik! Nagyon szép lett!
Elég lehetett ezt a gerincességet összehozni, de nagyon ügyesen megoldottad, igazi profi munka!

Christine írta...

Csodás!!!! El sem hiszem, hogy ez az első:)

Silerika írta...

Nekem nagyon tetszik! Én sem csináltam még ilyet, de ahogy így elnézem, nem is fogok!!! :o))

Csandi írta...

Köszönöm lánykák:) Hát nem a needlebook készítés lesz a kedvenc befejezési módom, az biztos. Kettő még tervben van, de mint tudjuk , hosszú az út a terv és a megvalósítás között:)))

Riet írta...

Thanks again for the beautiful needle book, I am very happy with it.
Riet

Kryx írta...

Nagyon nagyon jó lett. Már kíváncsi voltam rá, hogy milyen lett a végeredmény. :)

Andy kuckója írta...

Nekem nagyon tetszik! Sosem csináltam még ilyet, de biztosan nem volt egyszerű megcsinálni. És ha az első ilyen szép lett, milyen lesz majd a 2...és a 3.?!?