2010. július 2., péntek

Virágos jó kedvem van....

mert a sok simogatást és becézgetést meghálálták a "heregolyók":))))) És igen csak termékenynek bizonyulnak. Hiába a szeretet és simogatás csodákra képes:)))(Ezt a mondatot Zé-től idéztem:)))))





Míra és kiskutyánk együttes képe is mindig mosolyt csal az arcomra. Nem volt egyszerű a fényképezés, hiszen a két apróságnak mindig annyi , de annyi dolga van, hogy egy percre sem tudtuk őket megállítani. A legjobb az volt amikor Míra jobbra , kutyi balra indult el,
de mint tudjuk, amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra elvet követik:))))
És én sem vagyok más elven, ezért ma vasalok és házi robotolok egy keveset és a hétvégén mást sem fogok csinálni,mint a kertben barnítom magam, ezerrel hímzem a "titkos hímzésem", és távol tartom magam a meccsek zajától( mondta már, hogy UUUUTÁLOM a focit???:))
Itt tartok , és még van mit bökni, de már nem olyan kilátástalan a befejezés:)))

És hogy a mai napom minden téren jó legyen kaptam egy email-t , hogy megérkezett a SWAP4 csomagom, ami igen csak meglepett, hiszen a postásholló nagyon gyorsnak bizonyult.
Mindössze 6 nap kellett neki, hogy Hollandiába röpítse az ajándékom:))

Ti is szeretnétek látni mit is küldtem??Na, majd legközelebb megmutatom:))))))))))))))


Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Szépek a virágaid!Tündér ez a kislány, na meg a szerelmetes kutyud is aranyos! Böködni, böködni, és közben sütteted magad?? Én nem bírom ezt a meleget, a hűvös szobában fogok vasalni, meg horgolni! :o))

Csandi írta...

Nagy süttetés elmaradt, állandóan a felhők mögé bújt a nap. Tuti annyira szép vagyok, hogy még a nap is elbújik a szépségem láttán:))))))))