2010. október 3., vasárnap

Azt hiszem öregszem...

mert sorra veszem elő gyermekkorom süteményeinek receptjét. De lehet hogy csak elegem van a nagyon "trendi , dizájnos" sütikből?? Hogy jobb legyen a lelkemnek, maradjunk a második verziónál:)) Szóval ma a kókuszkockát készítettem, és rájöttem ,hogy valójában nagyon imádom ezt a sütit. Jövő héten krémest vagy túrókockát fogok készíteni a nosztalgia jegyében:))))))Addig még eldöntöm, hogy melyikkel lesz kedvem pemecselni:))


Egyenlőre ennyi van kész Manka Sal-ból. Nagyon jó kis minta , egyszerű és mutatós.
Nagyon igyekeztem úgy fotózni, hogy látszódjék valami, de sejtelmes is maradjon , hogy min is munkálkodom :))) Remélem sikerült a tervem:))

Jövő héten már azt is fogom tudni, hogy kinek leszek az Angyalkája, mert hát persze, hogy nem bírtam ki,hogy a SWAP 5 körébe ne jelentkezzem:))
Most egy kicsit visszaveszek a játékokra jelentkezős lendületemből, mert van jó pár kellemes kötelezettségem az elkövetkező időre, és bizony nem sokára itt van karácsony is, és még annyi de annyi minden van a fejembe, amit szeretnék megvalósítani ebben az évben. Tervezgettek, de mint tudjuk, ember tervezz ........

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

nöné írta...

Ó, de nagyon megkívántam ezt a finomságot, el is kezdtem matatni a spájban, de a családi hörcsögök minden dugikészletet kifosztottak:o)
Sebaj, legalább nem nassolok.

Nagyon szép lesz a hímzésed!

Hajni írta...

ha az én mintám fele ilyen szép lesz, már annak is nagyon fogok örülni... nagyon szép lett a rózsahímzésed!!!

Csandi írta...

Jaj Nöné, ha láttam volna a bejegyzésed előbb, küldtem volna csőpostán, de a "hörcsög állomány" itt is pusztított rendesen:( :D
Hajni köszönöm szépen:)

Andy kuckója írta...

Nincs is jobb a régi jól bevált recepteknél! Tudod mi volt Anyumnál a búcsús süti hétvégén?! Métereskalács. (rögtön eszembe jutottál) Egy fél métert haza is mentettem rögtön a mókusoknak.
Szép a hímzésed!

Csandi írta...

Andy most akkor bevallom, hogy múltkor azért sütöttem a Métereskalácsot, mert azt hittem akkor van a búcsú:))))))))Gondolom nálatok is jobb lenne ,ha több méteres lenne az a kalács, mert nálunk akár kilométeres kalács is elfogyna kb. félóra alatt:))))))))))