2010. október 12., kedd

Diszkriminációs játék:))

"Lödörögtem" a neten és láttam egy- két embernénél, hogy rendszeresen olvas, de bevallom én nem véltem felfedezni a "követőim" között. Ezért most úgy döntöttem, hogy játék formájában jelenléti ívet hozok létre.
Szóval aki október 17-ig , itt járt a blogomon és hagy egy kommentet , a saját blogja címével, esetlegesen az email címével, annak neve bekerül a zöld kis csupromba , és talán Ő lesz a szerencsés nyertes.
Mi is lesz a nyeremény?? Annyit elárulok, hogy a "szívem" kapja saját ízlésére formálva:))))))))

És miért is diszkriminatív a játék? Mert kérlek ne említsd meg a játékot sehol sem, csak az játszhat, aki tényleg elolvasta a bejegyzésem, és "aláírta a jelenléti ívet" egy komment formájában a megadott határidőig:))

Na akkor játékra fel kedves olvasóim!:)))))))

19 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Megfordulok Nálad, de nem sűrűn írok kommentet... jelenléti ívet illik aláírni :)
Szép mosolygós napokat!

Christine írta...

Hmm, aznap van a hatéves évfordulónk:)
Jelentkezem is!
www.christineblogja.blogspot.com

Erzsébet írta...

Szoktalak olvasgatni, csodálgatni, de kommentelni nagyon ritkán szoktam (másnál is), blogom nincs, de azt a bizonyos jelenléti ívet aláírom szívesen :-)

nöné írta...

Egy újabb csandis szívért ismét nyeregbe szállok:o)tubele.blogspot.com

Marcsi írta...

Szia!

Rendszeresen olvaslak mióta rátaláltam a blogodra, és nagyon tetszenek az alkotásaid.
http://maria0429.blogspot.com/

Nina írta...

Kifejezetten tetszik, hogy disztkriminálsz most :D Jelentem, ma, azaz október 12-én kedden 13:04-kor olvastam a bejegyzést :)
elérhetőségek a profilomban :)

Hajni írta...

itt vagyok én is... ajnocska.blogspot.com

Cinella írta...

Szia!
Szoktalak ám olvasni, és nagyon örülök, hogy már a régrbbi bejegyzéseidet is látom, nem csak az aktuálisat.
Engem itt találsz (de ezt ugyis tudod, hisz szoktál nálam járni):
http://cinella-sylvia.blogspot.com/
Cinella

Emese írta...

Én olvasok mindenkit aki a blogom bal oszlopába fel van sorolva és azon kívül is, de belátom nem sokat - nem eleget kommentelek. De most akkor jelentem, én is járok itt nálad minden alkalommal amint vmi új van :) és köszi, hogy te is jártál-jársz nálam :)
mseblogja.blogspot.com

Marika írta...

Itt vagyok ! szabonemarika.blogspot.com

Csandi írta...

Látom alak a "jelenléti ív" :)) Csak így tovább:))

Kryx írta...

Na gyorsabb voltál mint én. :) Mert én is összeszámoltam, hogy 29 követőm van, ezévben 29-en hagytak megjegyzést nálam és a férjem 29-én lesz szülinapos. (nem 29:)... szóval én is diszkriminálni fogok és azok között sorsolok, akik rendszeresen megörvendeztetnek a megjegyzésekkel. :)
Jelentem, én is itt vagyok. :)

*kateee írta...

Szia! én is olvasgatok :)))
kateee77.blogspot.com

Silerika írta...

Én is itt vagyok, és még irogatni is szoktam!! Ugye??? :o))))))

Csandi írta...

Jaj de örülök, hogy ennyien aláírtátok már a "jelenléti ívet":)Köszönöm:)))

Dorka írta...

S itt egy újabb aláírás: dorkaságok.blogspot.com
Köszönöm!

vitadolce63 írta...

Hi! I have seen your works on Manka's blog. Your stitchery are beautiful! Hugs from Italy, my blog is http://paroleezucchero.blogspot.com/

Gabella írta...

Én is jelentkezem!

http://gombolyito.blogspot.com

Andy kuckója írta...

Mindíg le vagyok maradva és kommentelni is ritkán szoktam. (nemcsak nálad, másnál sem "szólok be") Ettől függetlenül lassan gyakrabban járok hozzád mint a saját blogomra :-)