2010. október 18., hétfő

Jobbomon Zé, velem szembe Dorián és ....

megejtettük a sorsolást. Első lépésként a használaton kívül lévő mézes csuporkába kerültek a neveitek.(Számomra meglepően sokan játszottatok)


Dorián a kecse kis kacsójával keverte-kavarta, majd felcsípet egyet a papírkák közül.
Látjátok ugye, hogy minden szabályos keretek között zajlik:)
Nagy szakértelemmel bontogatta a papírost......
számomra óráknak tűnt mire kibontotta és megláttam a nyertes , aki nem más, mint:


Gratulálok!!:))) Most már csak annyi a dolgod Nina, hogy küld a címed és azt, hogy milyen színben szeretnéd a tűtartód vagy a felfüggeszthető kis fali díszed:)))))))))))))


Posted by Picasa

5 megjegyzés:

nöné írta...

A "N" betűt látva először nagyot dobbant a szívem, de aztán mégsem! Ne legyek már telhetetlen:o) szívből gratulálok Ninának, és köszi a játékot!

Nina írta...

Ezt nem mondod komolyan :)))) én Nina?? Vagy volt egy másik Nina is? :)

Nos..... határozottan fali díszt szeretnék, amit a hálószoba ajtajára fogok kitenni :) valami klassz pűderes színben... Nézz a blogomra, hát milyen színeket szeretek én? :)
Andi, köszi, annyira örülök, teljesen feldobtad az estém :))) Puszi!

Csandi írta...

Én személy szerint nagyon nagy nyertesnek érzem magam , már attól, hogy van aki elolvassa a szösszeneteim, megnézi min és mit ügyködöm:)) Igen Te Nina, nem más:)))Annak meg külön örülök, hogy örömöt tudtam szerezni:)))

*kateee írta...

Nina Gratulálok!! :)

Kryx írta...

Én is gratulálok! :)