2010. október 10., vasárnap

Ha tele a tököd, na akkor jó, mert...

akkor minden simán fog menni. Erre este 8 óra magasságában jöttem rá, amikor is végeztem Manka SAL tököcskéjével. Kétszer kellett kinyitnom a varrást,mert nem tömtem meg eléggé a kis tököt és nem simult ki rendesen. Azt is megtanultam, hogy a minta köré jó ha marad a varrásráhagyáson kívül még legalább 1,5 cm szegély, mert akkor lehet igazán szépen kivitelezni a tököcskét. Nem lett tökéletes, de majd legközelebb, hiszen nem ez lesz az utolsó tököcske, amivel tököltem:)))



Ismétlés a tudás anyja, szóval hamarosan jön a tökölés:)))))))

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Christine írta...

Szerintem TÖKéletes lett:) Láttad volna az én első próbálkozásomat... A kukában landolt.

Kryx írta...

Nagyon nagyon tetszik! :) Én nem mertem még nekiállni ilyennek... úgyhogy imádom a tiédet! :)

Cinella írta...

Tök jó a tököd! :-)

Csandi írta...

Köszönöm:) Majdnem tökéletes a tököm, de majd még tökölök és akkor tökéletes lesz:)))))))