2010. október 5., kedd

Valami Ááámerika

című film jutott tegnap az eszembe, miután itt nézelődtem és hát nem voltam rest és neki álltam gyártani a forró kutyákat, családom nem kis örömére, fogyókúrám nagy bánatára. Igen, megint érzékeny búcsút vettem majdnem 32 órája tartó nagy és kitartóan hosszú fogyókúrámnak:))))))))))))))


Bár nekem nem lettek annyira szépek, mint szerettem volna, a kiflik, és valljuk be a a mustározási technikám sem hasonlatos egy amerikai utcai hot-dog áruséhoz, azért megettük mindet:))) Sőt, én rájöttem , hogy mit érezhetett az a fránya farkas , miután bezabbantotta a drága nagyit és segítőkész kiscsajt:)) "Vadász" után rimánkodtam én is hasamban a két hot-doggal , csak én folyékony állapotban tudtam volna elképzelni a segítőkész "hivatásos gyilokmestert"."Vadász" felénk a vörösbor és cola keveréke,- ha valaki nem ismerné- eme olykor csodásnak mondott nedűt, ami valójában a pancsolt borocskák feltuningolása céljából jött létre.Igaz elgondolkodtató, hogy ha egy "bort" a cola feltud javítani, akkor az milyen bor lehetett??:D:D:D:D
Mivel nem jött a hőn vágyott segítség maradt az éjszakai forgolódás az ágyban, és "Soha többet nem eszem ennyit!" mondatok sűrű emlegetése:)))))))))

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

nöné írta...

Ó, de nagyon ismerős:o)
Remélem, már jobban vagy, tudtál Magadon könnyíteni:o)

Csandi írta...

Tudtam ám:))))))))))) Már kb.7 órája fogyózom megint:))))))))))))

Andy kuckója írta...

Azt nem mondták, hogy a fogyókúrát egyhuzamban kell csinálni?! Megszakításokkal elég nehézkes lesz megszabadulni a feleslegtől :-)
Na jó én nem szólok semmit, mert még az elhatározásig sem jutottam el.

Csandi írta...

Jaj ne is mond Andi, két évig nagyon szigorúan betartottam az életmód váltást, se cukor, se fehér liszt,de egy ideje nem vagyok képes uralkodni magamon. Na de talán most , hogy sikeresen feltankoltam mindenféle finomsággal, most megint tudom csinálni:))