2011. június 25., szombat

Az első , de lesz több is :))

Nem sok mindet tudok mutatni, mert az elmúlt napokban inkább történések voltak jellemzőek és nem a tettek:) Például : Doriánnal strandoltunk !! Nagy szó ez, mert már lassan az eszem sem tudom, hogy mikor strandoltam utoljára. Hát mit ne mondjak, jó nagy hülye voltam , hogy eddig nem mentem , arra való tekintettel, hogy hujjj de dagi vagyok és mennyire fehér, és jaj mindenki engem fog nézni...Ekkorát tévedni.....A kutyát nem érdekeltem, hogy van rajtam egy csomó felesleg, az meg pláne senkit nem érdekelt , hogy fehér vagyok mint a tej.....Valami olyasmit hallottam , hogy elvileg azért megy az ember a strandra, hogy jól érezze magát, és hogy lebarnuljon ...
Na nekem meg volt mind a két dolog:))))))
Másik nagy történés, hogy nem kávézom , de nagyon belehúztam a fogyóba, mert elvagyok maradva a terveimtől.....És én nem ötéves tervekben gondolkodom:))))
Turmix, torna , kevesebb süti( szinte semmi ,csak egy kakaós csiga csúszott be) minőségibb ennivaló......

Csandizmus terén nem sok mindent tudok mutatni. Most sok minden van készülőben, tervben és nem merem elkezdeni fázisban(En és Nina tudja nyűgömet a fészbukról:)) Na de, ami kész van azt mutatom.
Manka csodálatos csipke mintáját varrtam ki 30-as hímző vászonra Nina gyönyörű fonalával . Egy levendulával töltött kis szív született ezen házasságból , de nem az igaz még. Egy kicsit a formán fogok változtatni. Olyan kis Csandis szíveket szeretnék , azaz tömör gyönyör röviden:)))))
Elsőre azért nem is olyan rossz, ugye???



Kellemes hétvégét mindenkinek!


Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon szép lett! :D

Unknown írta...

Cseles megoldás, de nekem tetszik így is! ) várom ám nagyon, mi lesz a nyűglődés eredménye....