2011. június 15., szerda

Nem megyek semmire semmivel....

kiégtem vagy mi a fene van, de nem megyek semmivel semmire. Napok óta , sőt lassan hetek óta nem tudok semmit sem felmutatni kézi munka ügyileg, pedig annyi mindent kellene befejeznem, megcsinálnom....Egyenlőre marad a sütés , mint öröm forrás..bár a kilóim nem igazán örülnek eme tevékenységemnek. Hiába is csökkentem le a ch és kcal tartalmat, ha minden nap eszem valami nagyon jól sikerült édességet.....Egyenlőre a fránya -7 kg csak nem akar átmenni -8-ba, esetleg -10-be.........Na de már csak ez hetem van a "baromijóvilágban", mert majdnem mindent beszereztem már a következő nagy projekthez......Szóval fehérjepor, barnarizs, csirkehúsi, ugrálókötél, és talán ma a lenmagolaj és L-Carnitin is meglesz:)))


Recept is jár a kép mellé: 25 dkg liszt( MM vagy dia-well lisztkeverék ) , 12,5 dkg margarin, 1 dkg élesztő, fél deci tej, 1 tojás , csipet só és ízlés szerint cukor (nekem édesítő)
Az élesztőt a tejben megfuttatjuk , és a többi tésztához valóval összegyúrjuk , két cipóra osztjuk. A egyiket kinyújtjuk és meghintjük zsemlemorzsával erre rakjuk a kimagozott cseresznyét , cukrot , fahéjat és egy kevés zabkorpát( ez szívja fel a nedvességet) Ráterítjük a második kinyújtott tésztalapot , és a tetejét tojásfehérjével megkenjük.Villával megszurkáljuk. Közepes tűzzel szép pirosra sütjük, és hidegen kockára vágjuk.



Rettegj Álompopis néni, nekem sokkal jobb lesz, már csak juszt is:))))


Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Én is hasonló cipőben!! Néhány kitűzővirágocska, három gyík (még van öt), egy levendula-mintás apró xszemes, egy dupla teló-tok! Oszt ennyi!!! Majd lesz ez még jobb is, ugye??!!!!

Csandi írta...

Biztos, hogy lesz ez jobb, de időnként úgy érzem, hogy annyi a feladat, hogy összenyomnak ,és ilyenkor tényleg semmit sem haladok előre.Azt azért tudjuk, hogy minden völgy után hegy jön , amit meg kell mászni és meg is fogunk:)))))))