2011. június 22., szerda

Majdnem "öngyilkosság" története....

Nem nagyon, de majdnem kinyírtam magam, úgy tűnik...
Az egész a nagy fogyókúrámnak köszönhető , azt hiszem (újabban mindent erre fogok, csak éppen nagyon nem fogyok )
Szóval az úgy volt, hogy az utóbbi időben ha éhesnek éreztem magam , akkor tejeskávéztam és mivel szinte mindig éhesnek éreztem magam, ezért olykor befigyelt 4-5 kávé. Szombaton Anyukámmal és Anyósommal egy tálból cseresznyéztem és meggyeztem , melynek eredményeképpen eltevődött, úgy 10 kg körüli meggy és befigyelt úgy nagyon-nagyon sok tkv. Vasárnap sok órai alvásnak nevezett fetrengés után, mint aki másnapos úgy keltem , és háziasszonykodásom közepette ittam az életmentő nedűmet, amitől vártam , hogy hahó legyek már fitt, éber. Persze voltak intőjelek, hogy az éberségem valahol még pihen, mert tőlem nem megszokott dolgokat műveltem lásd : megégettem a kezem, a zselatinom nem akart megszilárdulni, négykézláb csúszva- mászva mostam fel a jól megszokott kosztaszigálom helyett, és mozogni sem volt kedvem egy percet sem :)
Hétfőre újabb pocsék éjszakát követően már tisztán körvonalazódott, hogy valami nem van jól, hiszen az első tkv után megfájdult a fejem, hol melegem volt, hol fáztam és mindezek mellé, még nagyon rossz kedvem is volt, na de majd a tkv rendbe hoz alapon ittam egy párat. Hmm, vagy sokat ??
Életkedvem mínusz lett, éjszakai alvásom meg ...........
Végül is tegnap tettem fel az i-re a pontot...Reggel megittam a szokásos kis kávémat és délig vívtam a harcot, hogy kint vagy bent érzi magát jobban a nedű....Gondolván, hogy nyugodjon a gyomrom , jól befagyiztam , ami először jó ötletnek bizonyult, de aztán már a reggeli kávé a délen elfogyasztott ebéd és a fagyi vívta harcát.........
Száz szónak is egy a vége....Este 6 -kor aludtam egy órát , majd fent voltam egy órát és úgy bealudtam, hogy nem hallottam , hogy Zé haza ér a délutános műszakból, hogy a megérett Tamarám( igen túl vagyunk az érettségin is ) haza jön és szerintem azt sem hallottam volna, ha ágyút sütnek el a fülem mellett.......
Ma reggelre elmúlt a fejfájásom, a gyomor sem fáj és végre úgy érzem magam , mint már napok óta nem , azaz NAGYON JÓL !:))))))))))))))
Csak azon gondolkodom reggeli kelésem óta, hogyan lehettem ilyen marha, hogy a szervezetem így leamortizáljam pár nap alatt ......És közben arra is rájöttem, hogy amit én éhségnek gondoltam semmi más nem volt, mint szomjúság , mert inni persze meg alig ittam valamit az elmúlt napokban .
Mi lett volna velem , ha még 2 napig folytatom ezt az életvitelt??
Megmondom , illetve írom : majdnem öngyilkosság lett volna:)))))))


3 megjegyzés:

Silerika írta...

Jaj, Andika!! Mit műveltél magaddal, kávéval öngy.....-ot elkövetni!! Remélem, hamar helyreáll a szervezeted a normál "andika-módra" ! :o)))))

nöné írta...

Vigyázz már Magadra, te leányzó!!!!! Ha éhes vagy, igyál sok-sok vizet inkább!

Csandi írta...

Köszönöm lánykák a kedves szavakat!:) Megfogadom a tanácsot Nöné:) És igyekszem vigyázni magamra, hiszen annyi a dolgom még, hogy nem érek rá ilyen hülyeségek miatt "kifeküdni":))))