2011. június 29., szerda

Azért jó ugráló kötelezni ,

mert az ember lánya közben gondolataival megváltja a világot, elmélkedik , vagy gazdagítja a káromkodási szótárat, ami amúgy sem kis terjedelmű. Mert hát valljuk be , mivel nem vagyok profi ugrálóköteles a kötél hol a nyakamba van, hol a hátam közepén van, és ilyenkor legjobb esetben csak anyázok egy lazát, vagy elküldöm a kötelet a büdösbe. Na és olykor szót is fogad, és csak úgy szökkenek egymás után vagy kb. negyvenet, és ilyenkor jönnek a nagyon jó ötletek. Nekem egy pasinak való "Köszönöm szépen a szívességet!" ajándék kitalálása "ugrott be", csak hogy stílszerű legyek:)))))))Persze a gondolatot tett is követte , melynek eredménye az eddig elkészült hímzéske:) Hogy mi is lesz belőle egyenlőre titok,annyit elárulok, hogy a kész "műhöz" kell Nina fonala, 30-as hímző vászon, némi kékes vászon , stb................


Persze nem csak ugrálókötelezés közbeni tervezgetésből áll a világ ....Tervezek a szobácskámba, keresgélek , össze-vissza párosítok és rajzolok , írkálok is ott. Más szóval kupit csinálok , nem kicsit .....Na de mint tudjuk a zsenik fő erénye, hogy átlátnak a káoszon.....És hogy bizonyítsam, hogy mennyire is vagyok zseni lásd a lenti képet:))))))) Ennyire .....

Ugye zseniális vagyok ??:D




Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia! Hm. de rejtélyes valaki :o) A káosz? SZerintem is átlátható akkor én is zseni vagyok ugye :o)

Csandi írta...

De még mennyire Hajnesz:))))))))

Leki-Rita írta...

Csak nehogy elpakoljon valaki, mert akkor nem talál meg semmit az ember :)