2022. október 5., szerda

2022-10-05

Van  rajtam kívül olyan még ,aki nem szeret HOME OFFICE -ban dolgozni? 
Valahogy erről nem szól sehol senki. 
Tényleg annyira király teljesen összemosni a HOME-ot az OFFIC-cal? 
Mert nekem a munkahelyem az, ahol nem élek magánéletet, az otthonom meg az, ahol nem dolgozom a munkahelyemnek. 
Mivel van munkahelyem irodával, így az otthonomba  nem rendezkedtem be arra, hogy legyen egy külön iroda, ahol dolgozom. És pláne nem tudom elfogadni azt, hogy a családom ki teszem annak, hogy a munkám részesei legyenek ők is valamilyen formában. (Hallják a telefonozást, a meetinget, az esetleges munkahelyi "viccelődéseim", ami előzményeit nem ismerik.)

Na és itt jön a kérdés, hogy ha vállalkozóként otthon dolgoznék, akkor mi lenne? 

Hát tuti nem szabná meg nekem senki, hogy mikortól van a munkaidőm,( reggel 4-5 óra között kelek, 7-14 óra  között vagyok a legjobb agyban és 19-21  óra között ismét tudok szárnyalni). Nem szabnák meg, hogy   kötelező 9-10 óra között meetingen lennem ( velem együtt a családomnak is, mert pl nincs lehetőségem csak a konyhába vagy a nappaliban ülve dolgoznom).
És bizony akkor vasárnap délután amikor Zoltán mecset néz esetleg én dolgoznék egy kicsit, úgy hobbi szintet megütve csak, telefon nyomkodás és olvasás helyett.
És a legfontosabb, hogy akkor tudatosan készülnék arra, hogy megoldjam a nyugodt munkavégzéshez szükséges helyet, körülményt. 

Egyedüli érvem a home office mellett, hogy senki nem tiltja meg, hogy 22 fokba üljek, rádiót hallgatva és bármikor töltőre tegyem a mobil telefonom.....

                                                             kép forrása: internet



 Ti hogy álltok a HOME OFFICE-hoz? 

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Nehéz kérdés van előnye, sok. De valahogy én is szeretek benn lenni és a benti dolgokat benn intézni. Nehéz a gyerekeknek azt mondani hogy bár látnak és beszélnének és segítséget kérnének de én nem tudok még most, mert igazából bár fizikálisan itt vagyok, amúgy tökre nem.
Viszont nem kell bemenni nem megy az idő vele míg odaérek, nem fogyasztok üzemanyagot vagy ázok a megállóban, és a gyerekek is nyugodtabban tudnak elindulni a suliba mert én sem kapkodom.
...de ez nyilván függ attól is mennyire rugalmas az a home office, a miénk nem az.