2022. október 26., szerda

2022-10-26

Még mindig betegen. De már kicsit jobban. Már dolgoztam a kertbe, ami már nagyon hiányzott a lelkemnek. Elültettem végre a körülbelül 50 db tavaszi hagymás növénykémet, a tollborzfüvet az első kertbe a levendulák közé. Kicsit rendbe vágtam a kertet az elszáradt napraforgók kiszedésével. Nem estem túlzásokba munkaterén, továbbra is kímélem magam, figyelek a testem visszajelzéseit. 
Arról nem beszélve, hogy lassan itt a bekuckózás időszaka, így van időm is bőven olvasni.

Újabb romantikus könyvet választottam magamnak.  Nem olvastam még Nicolas Barreau-t könyvet, sőt be kell vallanom még a nevét sem ismertem a szerzőnek. Az első pár oldal azért meglepett, hogy pasi ilyen stílusban ír, de ennyibe hagytam a dolgot. 
Majd egy véletlen velem szembejövő blog bejegyzésből megtudtam, hogy nem egy francia pasi az író, hanem egy német nő írói álnéven publikált könyvét olvasom. 
A regény második részét is kikölcsönöztem, hátha annyira megtetszik az első rész, hogy rögtön akarom folytatni a sztori olvasását. 



És amikor nyakik vagyok a romantikával, akkor elsőként  Lukács Liza könyvét fogom elővenni.  


Sajnos a témában érintett vagyok és most jutottam el oda, hogy segítsek magamnak megérteni magamat.
Most kicsit zűrős vagyok még magamnak is lelkileg, nem tudom, hogy ez most mi nálam, az életem nagyon sok területén érzem, hogy nincs minden rendbe velem lelkileg. Egyre inkább befelé fordulok, egyre inkább érzem, hogy nem vagyok jó passzban. Bár sokat mosolygok, és elégedett és  hálás vagyok dologért az életemben, de legbelül érzem, hogy  van min dolgozom bőségesen.
Szóval most próbálok egyedül rendet tenni magamba, vagy legalább is közelebb kerülni önön magam megértésében, így most több önismereti könyvet is felírtam az olvasói listámra, ami hasznomra lesz az úton, amin most kívánok végig menni.

Más is van hasonló cipőbe mint most én? 

2 megjegyzés:

Bogesz írta...

huu ez az éhes lélek... ez jó? ajánlod? nekem is van mit tanulnom. Bőven...
Van baj a fejemben

Csandi írta...

Nekem tetszett, szerintem sok mindent megért az ember magával kapcsolatban. Nekem most egy kicsit kinyitotta a szemem, hogy a "minden fejben dől el" miről is szól....
Szerintem olvasd el :)