2024. január 13., szombat

2023-01-13

Hajnali 2 óra, a két macskával a nappaliban ülök és probálok rájönni miért nem tudok aludni.
Végülis oly mindegy, a lényeg, hogy majd másfél órája nem tudok visszaaludni.
Ez a hét iszonyat gyorsan eltelt, sok tanulással, munkával, babázással.
Ma visszautaznak a messzi otthonukba Laráék, aztán majd valamikor február közepén találkozunk újra.

Konyhapénz kihívásom első hetét jól teljesítettem szerintem.
Volt minden nap finom ebéd, a fiúknak melós kaja, nassi is és a "vendégátjárás" plusz kiadásai is belefértek a heti limitbe.
Minimális pazarlás történt, a húslevessel nagyon elszámoltam magam, így 3 nap után már senkinek nem kellett :(
A karalábé leves projektem elcsúszott, így csak ma fogom elkésziteni jó sok grízgaluskával.
És a legfontosabb maradt kereken 5000Ft-om és némi apró pénz.
Kíváncsian várom a következő hetet, mire is jutok.
Ma délután teszem fel a jövő heti menü sorom.

Azért most elég rendesen törni kell a fejem, hogy eddig miért nem csináltam így, mire vártam? 


Összeségében jó volt ez a hét, akár honnan is nézem, de a legszebb napok azok voltak amikor Nátán velünk volt.

Csicsi lehet nem így gondolta, de azért próbálkozott.... 






Nincsenek megjegyzések: