2024. január 19., péntek

2024-01-19

Jó lenne ha már vége lenne a télnek, egyszerűen már unom a hideget, a szelet, a sötétséget. 
Na meg jó lenne már kicsit többet kint lenni , mozogni , mert hát a mérleg nem a barátom most sem ....



Blog társaim sokaságához hasonlóan én is szeretném idén a súlyomat "rendezni", rám férne ...
Ma színházba megyünk , nagyon várom John Patrick Shanley: Kétely című színművét fogjuk megnézni, jó kritikákat olvastam róla.
Fáradt vagyok már a sok tanulástól, ráadásul egyre jobban érzem, hogy a fejembe nagy a káosz , agysejtjeim tiltakozásba kezdtek, már kell nekik valami új inger, az  Ákr, Fftv, Ffvr és kis barátai helyett

Ti jártok színházba?


2 megjegyzés:

kovtama írta...

Igen, rendszeresen :) Bár az idei repertoár annyira nem jön be, azért már láttam egy két jó darabot. Nálunk a Primadonnák nagyon klassz ebben az évben, de láttam egy két kevésbé jót is, de a színházi élmény az mindig jó. És várom, hogy a Padlás ismét sorra kerüljön, sajnos ebben az évben úgy néz ki nem lesz. Jó volt a Nyolc nő is, tervben van a Király beszéde.

Csandi írta...

Jól hangzik Tami 🙂 A Padlást én is szeretem, régen láttam már, rám férne egy ismétlés 🙂