2024. január 28., vasárnap

2024-01-2

Ma hurkát, sült kolbászt és savanyúkáposztás salátát ettünk.
Úgy volt, hogy fánkot sütök, de inkább elmentünk sétálni Kodival.
Alakbarát program volt egészen addig, amíg hazaérve, be nem toltunk egy nagy tábla csokit.





Jövő hétre csak azt tudom mit fogok főzni, csak napot nem tudom mikor, minden attól függ, hogyan fogy el az étel.

Amiket főzni fogok:
 
Zöldséges húst- tésztával
Gulyás levest
Zöldség levest , krumpligombóccal
Sajtos -tejfölös tészta
Krumplifőzelék-fasírttal 

Sok dolgom lesz jövő héten, vizsgázom,  be kell jelentkeznem fogászatra, szem- vizsgálatra és kellene vennem pár ruhát is, mert  teljesen lerongyolódtam az utóbbi másfél  évben.
Nem tudom ki hogy van vele, de én kb. 3-4 év alatt jutottam el oda, hogy csak azok a ruhák vannak a szekrényembe, amelyeket szívesen viselek.
És mivel ezek nem igazán minőségi darabok , így rohamos tempóba is mennek át "rongy kategóriába".
Jelenleg annyi a ruhatáram, hogy 8 napra tudok összeállítani szetteket. 
És mi lett a rengeteg ruhával, amit "kinőttem, összement " vagy a "jó lesz ez még valamikor " kategória volt?
Rövid úton (kb 2 évig pakolgattam, ide -oda)  a bevásárló központ  ruhagyűjtő konténerbe végezte.
Az elmúlt 5 év legjobb döntése közé sorolom, hogy elvittem oda. 

Ki hogy áll a ruha vásárlással?


Csandi 

3 megjegyzés:

kovtama írta...

Én rengeteg kiválogatott és jó lesz majd ha lefogyok ruhámat adta el a Vinteden és tényleg komoly összeg jött be belőlük. Ezen kívül folyamatosan próbálom kialakítani a minden mindennel passzoló ruhatáramat a meglévőből, szerintem jó úton haladok, lassan csak azok maradnak, amiket hordok. Szerencsére nem vagyok nagy halmozó nem csak ruhából,másból sem így igazán nincs sok holmim, de azért mindig van olyan, amiről kiderül, hogy vagy nem szeretem vagy a bőrömnek nem jó az anyag, nem érzem benne jól magam. Általában tavasszal és ősz elején végzek egy szelektálást. Igyekszem jó minőségűt vásárolni, de nagyon ritkán veszem ezeket újonnan, inkább Hádából vagy a Remix online bolt oldaláról szoktam rendelni, amin rengeteg márkás ruha van töredék áron, használt is és újból is lehet válogatni, tényleg klassz oldal. Nézz körül :) Vannak márkák amiket szeretek és ami mindig jó Marks&Spencer, Helena Verena, Laura Biagiotta pl, ezeknek tök jó minőségű anyagaik vannak.

kovtama írta...

Na, elírtam. Laura Biagiotti

Csandi írta...

Köszi Tami a tippet, körbe fogok nézni 🙂