2024. január 16., kedd

2024-01-16

Akkor kezdjük a mi mennyi, mennyi az annyi sztorit.
Tényállás: 
- átlagban háromszemélyes a háztartásom, ebből 2 édesszájú  vékony pasi, bármennyi evés mellett sem híznak, és vagyok én, aki szerintem a világ összes édességét is megtudnám enni, csak én hízok is tőle ( amúgy rájöttem ez a házassági szimbiózis , Zoli eszik és én hízok) 

-3-5hetente a család teljes létszámban (8fő) nálunk ebéddel, nasizik, plusz Babukának nasit, olajos magvakat és túrórudit veszek 

-amig itthon vannak Laráék (sima látogatás  átlagban 2-3 nap) , legalább 2x sütök 

- a fiúk hideg élelmiszert fogyasztanak a munkahelyükön , amit itthonról visznek, kora délután meleg ebédet esznek itthon, vacsora sokszor az ebéd maradék 

-kávézunk mindannyian , Dorci és én sok  tejjel isszuk a kávénkat

-én a munkahelyem fogyasztom el az előre csomagolt ebédem

-2 macska és egy nagy testű kutya
 élelmezését is a konyhapénzből oldjuk meg 

-vannak vitaminok amit rendszeresen szedünk erre se különítettem el pénzt,ezt is a konyhapénzből fedezem 

-a vegyiárut is a konyhapénzből fedezem, mert leszoktam a 100 féle speciális tisztitószerről, mosóporról, bizbaszról 

-"Régen" , tavaly  minden hónap elején nagy bevásárlást tettem, de ezt már nem fogom tenni.


A fentiek figyelembe vételével, 55000Ft-ot osztok el hetente.

Sok vagy kevés , döntse el mindenki.


                   ( A kép forrása internet )


Nincsenek megjegyzések: