2024. január 2., kedd

2024-01-02



Ma reggel hajnalba keltem és neki álltam rendezni a tavalyi számlákat, iratokat és egy kisebb decemberi költségelszámolást megcsinálni.
Felmértem az itthoni alapanyag készletet.
Idén megprobálom, hogy heti koszt pénzt osztok be szigorúan előre megtervezve a heti menüt.Igaz egyenlőre még a karácsony előtt felhalmozott készleteket fogyasztjuk. 



              Képforrása : internet 

Tegnap lencseleves gazdagon, fasírt és tört burgonya volt az ebéd. 

Ma tésztasaláta, sült csirke felsőcomb az ebédünk. 

Holnapra zöldséglevest gazdagon és kakaós és lekváros palacsintát tervezek vagy lángost fogok sütni.

Kb még 5-6 féle ételhez van még hozzávalóm, szóval a héten szerintem kenyéren, felvágotton és tejen kívül mást nem fogok venni.

Ember tervez, aztán majd meglátja a sors mit rendez....

4 megjegyzés:

Ircsi írta...

Ez jó ötlet, azt hiszem nekem is ezt kellene tennem. Bele is vágok.
Bocs', hogy eddig sosem szólaltam meg, pedig régóta olvaslak. :-)

kovtama írta...

Jaj én olyan sokszor tervezem ezt és ez a járható út, hogy jól gazdálkodjunk és ne vegyünk felesleges dolgokat a boltban, de egy idő után elhagyom. Idén lehet ezen is változtatni kellene? Majd lopom tőled az ötleteket, hogy te mit tervezel egy hétre. :D

Csandi írta...

Jobb későn , mint soha 😉😊

Csandi írta...

Tami én is kb 10x ugrok neki a dolognak, de ami pénzt én elcsesztem tavaly kajára, szerintem a fél konyhabútort megvehettem volna belőle....Igyekszem majd jo posztokat gyártani.