2010. január 24., vasárnap

Amikor az ember "agytalan" állapotba kerül....

na akkor kell az anyagai között rendet rakni. Semmihez nem volt kedvem tegnap, se házimunkához, se kézimunkához, se semmihez:)

Neki álltam hát annak, aminek már régen neki kellett volna. Vasaltam ,mértem, hajtogattam ,cimkéztem. Az anyagok jelentős részét a testvéremtől kaptam, és állítólag van még, nem is kevés, ami még rám vár:)))(Remélem lesz közte rózsaszín, narancssárga és testvérkéi) Csak tudnám,mennyi anyagom lenne , hogy ha foltvarró lennék? És még egy szépség hiba, hogy nem vagyok kékséges mániás:))
Majdnem csak kár felhasználni őket, mert milyen szépen mutatnak a Zé-től kapott kosaramba:)))

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Kryx írta...

Hozzám nem akarsz jönni rendet rakni? :):) Én is mindent elteszek, hátha jó lesz még valamire és már tele a szekrény... :)

Csandi írta...

Krisz, ez még csak az eleje a rendnek,majdha végzek megyek hozzád is, de ne várj előbbre szerintem, mint Esztered esküvője:D

Silerika írta...

Ez aztán a pedáns rend!! Válogatva, hajtogatva, még cimkézve is.:o))