2010. január 17., vasárnap

Ez nem az én hetem , hiszen....

nem sok mindent készítettem,illetve úgy mondanám,hogy fejeztem be:)Folyamatban van egy Blackbird Desings: Sampler Graphics -Alissa Christianson befejezése, amit egy kisdoboz tetejére akarok rávarázsolni, és egy könyvjelző is befejezésre vár. Igy állok most a munkáimmal:
Modern Keresztszemes Mintafüzetből egy szegélyminta átültetése kévával festett hímzővászonra könyvjelzőnek:

Kontúroznom kell, és a levelek erezetét kell meghímeznem és természetesen a végső forma megadása van még hátra.

Sajnos még a héten mindig nem sikerült összeállítanom a 2010 évi keresztszemes tervlistám. Azért azt terv készítés nélkül is tudom,hogy vannak születésnapok, névnapok és jeles ünnepek amikre ajándékot szeretnék készíteni. Aztán vannak olyan minták, amiket tavaly néztem ki , csak úgy éreztem,hogy nekem még túl komolyak,nehezek. És a nagy álmom egy sampler készítése a nappali szobánk falára, hozzá illő párnákkal , és egy vendég köszöntő banner és a konyhámba két -három kis kép hímzése. ŐŐŐŐ , izéééééé, tán nem is kellene listát írnom, mert nagyon hosszú lenne????:))))))

Azért se, az én heten volt,mert cicababáim lebetegedtek:( Sajnos többmint valószínű,hogy anyacicának köszönhetően betegedtek le , aki kintről hazahozott némi vírust, és ennek köszönhetően a cicababáim szájában tályog keletkezett. Szegény aprókáim alig tudnak enni,kedvetlenek és igen csak büdi a szájuk.Jövő héten ismét állatorvoshoz kell vinni a bandát, és a mamájukat is.


(Megengedtem nekik még a fotelban való alvást is , csak jobban érezzék magukat, csak Zé meg ne tudja :D)

Szóval van most egyenlőre a szájkenegetés,ápolás, az étel nagyon apróra vágása és a cicababák sűrű sajnálata.Némi vigasz, hogy könnyen kezelhető a betegségük, ránk nem jelent veszélyt a vírusuk és nem sokára megint az én kis rosszcsontjaim lesznek:)

Sulimmal jól állok, van még egy modul zárom, és már csak ebben a hónapban kell órákra járnom , és márciusban vizsgázom. Igaz most olyan káosz van a fejembe, hogy perpillanat elgondolkodom elég sűrűn, hogy minek is kezdtem én el ezt a sulit. Aztán mindig odajutok,hogy azért, mert ez a terület érdekel , mert jól jön nekem egy bizonyítvány arról , amivel foglalkozom és természetesen azért is, mert az ember élete végig tanul, tanulnia kell. Lassan neki állok új munkahelyet keresni, remélem az újabb bizonyítványommal a kezembe jobb esélyekkel indulok munkaerő piacon.

Most hogy visszaolvastam irományom, annyira felvillanyozódtam a még meg nem írt listámtól,hogy megyek és még is csak megírom, legalább az elejét :)))

2 megjegyzés:

nöné írta...

Szerelkezz fel egy jó nagy darab papírral, vagy akár füzettel, és egy köteg pennával, mert ahogy elnézlek, olvaslak, hosszú lesz a listád:o)

Kryx írta...

Várjuk a listát és villanyozódjál csak fel! :) Cicáknak jobbulást!