2010. január 31., vasárnap

Szombaton a vizsgáimra tanultam....

majdnem. A haladás alapján ,tisztán látszik ,miért is írtam a majdnem szót:)))
Egy bannert szeretnék majd készíteni a rózsásképből. A mintát a Modern Keresztszöltés mintagyűjteményből szedtem elő , és a kévával festett aida utolsó darabját hívatott felemészteni:))
Délután állatorvoshoz kellett mennünk, természetesen, megint sikerült összeszednünk valami nyavaját, igaz most "csak" kettő cicababám lett beteg. És sajnos nem is kicsit:( Már tényleg nem tudom mi lenne a legjobb. Mint kiderült, az sem jó,hogy ennyire védem őket a baciktól , mert így nem szerez a szervezetük elég immunitást . Na de ha elhagyagolom őket , akkor meg a betegségükből nem gyógyulnak meg. Arról nem is beszélve, hogy kitudja , mi miket szednénk össze tőlük. Kaptam egyes elvetemültektől kézenfekvő megoldást a problémámra: én már rég falhoz csaptam volna ezeket a dögöket, esetleg a másik gyógymód: én nem vinném orvoshoz , hulljon a férgese. Na ilyenkor kinyílik a bicska a zsebembe rendesen:(
Szerény meglátásom szerint, ha már voltunk olyan felelőtlenek, hogy nagy macskánkat nem ivartalanítottuk, és grátiszba kaptuk a kicsiket, és megtartottuk őket, akkor kötelességünk jól tartani őket. Tudom,hogy nem sokára jön a tavasz és kikerülnek a lakásból sokkal -sokkal jobb lesz nekik is, és nem utolsó sorban nekem is. Kint a kertben biztos sokkal jobban megedződnek, de hát egyenlőre ez még kicsit odébb van, addig meg ez van:)))
Délután az egészséges cicának és a jobban lévő a betegeknek , szeretet gyógyszert kellett adnom, így estefelé is majdnem összejött a tanulás:))))
A képet elnézve, szöget ütött egy gondolat a fejembe. Csak tudnám, hogy a Született feleségek-ben a csajok hogyan csinálják, hogy otthon is mindig csiniben vannak, bezzeg én...:)) Vagy tán a valóság és a filmek oly távol vannak egymástól , mint Makó Jeruzsálemtől??


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Én így kisgyerekek mellett nem nagyon rajongok a macsekokért, de az eszmefuttatásodat teljesen megértem. A "majdnem tanulás"-ból meg bizonyára valami szépséges dolog sikeredik nálad.