2010. február 2., kedd

Végre eljött a nap.....

és a töpik egészségessé lettek nyilvánítva, Kedves mamájuk pedig 15.-ke után ivartalanítva lesz:)))
És egy hogy lássátok, hogy mennyit változtak egy kép a bandáról .
Sajnos annak már nem örülök amit a fejemen láttok, és a testemen érzek.Az utóbbi időben igen csak szeretek enni, nagyon ellustultam, és felszedtem jó pár kilót. Tényleg jó lenne már, ha jönne a tavasz, talán akkor a kedvem is megjönne a mozgáshoz (is) Utálom a telet , a hóesést.Utálom ,hogy bármilyen gyümölcsöt ,zöldséget megvehetek,de undorító ízük van, olyan műízűek, kényszerérettek. Nem mentségeket keresek, arra,hogy felszedtem a kilóim, és tudom,hogy nem maradandó az állapotom, hiszen ha egyszer sikerült már elérnem a jelenleginél vékonyabb állapotom,akkor nem reménytelen a helyzetem.
Napsütést akarok, fincsi friss gyümit és tokamentességet!!!!!
Tavaszi szél vízet áraszt, virágom virágom..........................


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Silerika írta...

Helyesek a macsekok, és én is így vagyok a téllel, mint Te! Utálom a hideget, a jeget. Ellenszernek most virágokat varrogatok kis neszikre, vagy akármitartókákra! :)

nöné írta...

Cicukák tüneményesek! Na, azért Te sem vagy elvetendő:o) Hamarosan csak eljön már az a fránya tavasz, és lehet molyolgatni a kertben, meg egyéb mozgásfajtákra is fogékonyabbak vagyunk, ha kint is jó idő van.

Kryx írta...

Tök jó, hogy gyógyultak!!! :):) Jön a napsütés, kitartás! Fogyózhatnánk együtt, nekem is kéne. :)