2010. február 17., szerda

Mikor is van karácsony??

Nálam tegnap óta megint az van jó pár napig:))
Nina végre lezárhatja a SWAP 3. körét, hiszen megkaptam az ajándékom én is Michelle volt az angyalkám, és Ő tényleg egy angyal, hiszen sokat kellett munkálkodnia a posta jóvoltából(is). Szegény Angyalkám decemberben határidőre postázta az ajándékom, de valakinek nagy szüksége lehetett ajándékra, mert bizony kölcsön vette örökre :((( Igy aztán újabb csomagot kellett készítenie , és ezt a csodát alkotta:

Lányok ilyenkor sajnálom,hogy nem tudok angolul rendesen, mert így nem tudtam Michellnek leírni szavakkal azt a boldogságot, amit a csomag kibontása után éreztem. Csodálatossan hímzet kis könyvecskét kaptam, amibe beleírhatom majd a kedvenc karácsonyi receptjeim. A minta nagyon aprólékos , finom és gondosan kivitelezett, remélem pár év múlva én is képes leszek ilyen csodák megalkotására. Aztán van még a csomagba egy nagyon szép Viktória Sampler , egy gyögyörűséges karácsonyi anyag és egy nagyon szép szalag.

Tralala , tralalalal, vannak még csodák, angyalok és nekem nagyon jó kedvem lett sok -sok nap után.
Na most megyek és gyönyörködöm, simizgetem és ismekedem tovább a kis kincseimmel:)))


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: