2010. február 15., hétfő

Ha már egyszer belejöttem a jelentkezésekbe..

ezt sem hagyhattam ki:) Jelentkeztem első PIF játékomra Melusee-nél van még két kiadó hely Nála:) Nálam meg 3:)))




1. A játékban bárki részt vehet, akinek van blogja.
2. Az első 3 szerencsés, aki hozzászól ehhez a bejegyzéshez, egy általam készített ajándékot kap.
3. 365 nap áll rendelkezésemre, hogy elpostázzam a meglepetést
4. Mindezért cserébe "előre kell fizetni" azzal, hogy ezt a képet és felhívást kirakod a blogodra, így 3 embernek lehetőséget adsz arra, hogy Tőled kapjanak ajándékot 1 éven belül.



1 megjegyzés:

Melusee írta...

Szia!

Köszönöm, hogy kitetted a felhívást, egyben jelzem, hogy a blogodat kitettem az enyémre a Nekem kedvesek címszó alá. Szégyen és gyalázat, de eddig nem tettem meg, bár azért sokszor ellátogattam az oldaladra. Így viszont mostmár naprakész csandista leszek :)