2010. február 7., vasárnap

Ami nagyon jó a lelkecskémnek:)

Ezt a díjat kaptam Nöné -től, amit nagyon köszönök, a legjobbkor jött, mert úgy érzem van amibe jó vagyok, lehetek, ha már díjat kaptam:))))))))




És akkor jöjjön a játékszabály:

Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte. (pipa)
A logót ki kell tennem a blogomba. (pipa)
Be kell linkelnem azt, akitől kaptam. (pipa)
Írni kell magamról 7 dolgot. (pipa)
Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak. (3/7 pipa)
Be kell linkelnem őket. (pipa)
Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.(pipa)


7 dolog magamról:

- szeretem a kávés tejet( 3 dl tej , fél adag kávé)
- a kávéstejnél jobban szeretem a sütiket
- ennél jobb csak a macskáim szeretem ( mily meglepő)
- a macskáimnál és az előbbieknél a csokikat jobban imádom
- de mindenkinél és mindennél jobban a kiscsaládom imádom( bár néha nem ezt mondom)
- sokszor vagyok elégedetlen és türelmetlen, lelkizős
- nem szeretek vasalni

A továbbadásnál bajba vagyok, mert az a 7 személy közül, akiknek tovább adnám ezt a díjat jó páran már megkapták . Igy aztán akiknél még nem láttam , de szívesen látnám :

Kryx

Christine

Enikő

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm, köszönöm! :) Holnap teljesítem a kívánalmakat is ;) Egyébként neked pedig gratulálok!

Christine írta...

Én is köszönöm:))) Még ki kell magamról találni pár dolgot, de este írok:)

Csandi írta...

Nem van mit köszönni lánykák:))))
Csak így tovább!:)))))))))

Kryx írta...

Én is szeretem a kávés tejet, máshogy nem is. Utána a sütiket is. A macskákkal kicsit hadilábon állok, nekem nagyon öntörvényűek, de a csokoládé jöhet. :))) Köszi a díjat, írtam én is! :)