2010. január 9., szombat

Új évet kezdünk és én is....

új dolgokat próbáltam ki. Készítettem egy tűtartót, a mintát a netről szedtem le . A kávéval festett hímzővásznam est áldozatul és némi ezer éves hímzőszál, amit szomszédnénimtől kaptam. Elmondanám,hogy az osztott szálat a Pamutfonóipari Vállat Újpesti Cérnagyára Budapest Nagyatád gyárban gyártották, szerintem még megboldogult lánykorom közepe táján:))
Sajnos a kifeszítés a kartonra olyan "jól "sikerült, hogy a szív csúcsa egy kicsit elcsúszott, de hát ez mi másnak tudható be, mint a csandizmusomnak:)))

Szeretem ezt a tűtartót készíteni, biztosra veszem ,hogy még fogok néhányat a kezem közül kiadni. :)))
És hát a másik kis szerelmem következzen most :)))

Ez a kék muticolor szállal hímzet kis biscornu:))) Aprócska, nem is tökéletes, de én készítettem :))) Első gondolatom az volt , hogy nem is fogom megmutatni itt a blogban, mit bénáztam, de aztán rájöttem,hogy bizony muszáj megmutatni, mert hogyan fogom később összehasonlítani az elsőt mondjuk a tízedikkel?:)) Szóval ha másért nem akkor azért tettem ki a képet, hogy dokumentálva legyen az utókor számára:)
Szeintettek maradjon a bejegyzés vagy eldugjam a mintadarabokat?


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Amdika, nekem nagyon tetszenek a tűtartóid, semmi kifogásolni valót nem látok rajtuk, sőt. Hajrá, gyártsál akkor még legalább tízet!

Egy olyan szívesre szívesen cserélnék,(készítenék) is valamit.

Csandi írta...

Anice a "biznisz" megköttetett, a
3. szívecske a Tiéd lesz:))))
A többit majd megbeszéljük:))

Christine írta...

Isten ments, hogy eldugd ezeket a szépségeket! A szivecske máris az én szivem csücske is, nagyon kis "finomka" lett:)