2010. január 25., hétfő

Ma jó napom-pom volt.....

kaptam egy email címet, kaptam egy meghívót és egy kisebb agybajt (mondjuk ez nem publikus:))))

Email-ért cserébe angyal leszek:))

A meghívást Székely Sampler SAL -ba kaptam, Barbi útjára inditotta új kezdeményezését, aki akar még jelentkezhet rá január 30- ig.
Ezt nem hagyhattam ki, már csak székelybarátosnőmre való tekintettel sem, csak tudnám, hogy mikor fogok a lányokkal lépést tartani, mert most kezdem a vizsgáim a tanfolyamon.

Szóval akinek van kedve jeletkezzen:)

Agybajról annyit, édes istenem mikor találok már másik munkahelyet???????????


3 megjegyzés:

Barbi írta...

Munkahely-ügyben szurkolok!
Ami pedig a lépéstartás illeti, nem dől össze a világ, ha a határidőn túl fejezed be, nem lóverseny. Csak kényelmesen! A blog továbbra is élni fog, ha letelik a 10 hét! :D Van határidő, de nem kőbe vésett törvény! :D

Unknown írta...

Hajraaaaaaaaa!!!! Ugyes vagy es kepes, nem busullak tegedet, mert ha egyszer te belendulsz akkor, nagyokat tudsz alkotni!

Munkahely teren pedig mondtam mar tegnap, tutti fogsz kapni!Szoritok neked!

Szekelybaratnod!!!

Csandi írta...

Köszi lányok a biztatást, és miután nagyon jól tudom,hogy arra van időm amire akarom,hogy legyen , hát ezt akarni fogom ,de nagyon:)))