2010. január 23., szombat

Nem sok, de .....

több a semminél, az e heti termés:) És hát itt van még az egész hétvége előttem. A hét igen csak zűrösre sikerült , de azok a hetek amikor Zé éjjeles mindig ilyenek.És persz a macsikkal való orvoshoz járás és betegápolás is igencsak rátesz még egy lapáttal, de már látom az alagút végét:D
Na de vissza az eredeti mondandómhoz.Szóval elkezdtem a bobina gyártást:) Egyenlőre 4 darabot sikerült készítenem, de most,hogy használatba vettem , némi szabásminta módosítást kell végre hajtanom, a következő szérián, mert olyanok a bobonák mint Én, úgy mond , kis dundik:)Kevés, és vékony szalag nem igazán mutat rajta jól, ezt is magamhoz hasonlítva kb. olyan, mint én miniszoknyába:))
Befejeztem a könyvjelzőm és tanulom használni a hullámos ollóm, de valahogy nemigazán jön össze a dolog, de majd a sokadik tuti jó lesz .El is elszúrtam kicsit , mert gyorsítani akartam a munkám és ragasztóval dolgoztam és hát na, nem olyan lett mint kellett volna. Legközelebb biztos, hogy a karton lapra feszítést , férceléssel-varrással fogom megoldani , sokkal szebb és egyenletesebb a végeredmény.
Ez a kisneszeszer Laura barátnőjének készült , aki igencsak szereti a kék színt, Silerikához hasonlóan:))). Mivel nem sok kedvem volt este varrni, így díszítés gyanánt a fedepánt lett mintás, és kapott egy keskeny kis csipkét.

A képen nem tudom miért látszik a hajtásvonal , mikor az életben nem vettem észre ,arról nem is beszélve, hogy kivasaltam becsületesen az anyagot, mielőtt szabni kezdtem, vagy csak este volt már nagyon és nem láttam amit látni kellett volna?
Itt jegyzem meg Erika , hogy van némi feleslegesnek vélt kékanyagom, a aschandl kukac citromail.hu -ra küldött lakcímért cserébe szívesen küldenék neked, és persze másnak is , amíg a készlet tart:))( Hu de furmányosan szerezek meg lakcímeket, hogy angyalka lehessek:D)

Tegnap vettem észre , hogy bővült a rendszeres olvasóim köre, örülök minden új olvasónak( és a régieknek is ám) :))) Nagyon jó érzés tudni, hogy egyre többen olvassák a csandizmusom, még ha néhány hónapja , úgy gondoltam , hogy az teljesen lényegtelen, hogy hányan is olvasnak rendszeresen.

Na most aztán megint "bőlére" engedtem magam, gyorsan be is fejezem , és megyek "fogyós" bobinákat gyártani , amíg Zé alszik :)


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Silerika írta...

Jaj, bocs, de úgy el vagyok maradva az olvasásotokkal! Most látom, de ment a mailon a címem, Te Angyal!!:o)