2010. június 18., péntek

Aki kíváncsi , az hamar megöregszik:)

Gyorsan feltöltöm a tegnapi varrásom eredményét, nehogy kilyukadjon az oldala székelybarátnőmnek, vagy megöregedjen itt nekem:)
Megrendelésre készítettem ezt a táskát, melynél a megrendelő kérése annyi volt, hogy olyan legyen ,mint a másik rózsás táskám, de lehessen vállra is akasztani. És mivel két egyformát"nem tudok" alkotni egyenlőre kíváncsian várom, hogy milyen lesz a fogadtatás . Úgyhogy délutánig én is öregszem , és max lesz egy normális táskám:)))







Posted by Picasa

6 megjegyzés:

Melusee írta...

Tyűűűűha!
De szép!
Gratulálok, biztosan tetszeni fog a megrendelőnek :)

Unknown írta...

Hupszzzzzzz ,na ez a mai nem az en napom volt! Miota feltoltotted a kepeket azota kinlodok, hogy valahogy megkomentaljam!!De hol nettem nem volt, hol nem engedett komentalni!!! szoval volt benne valmai boszorkanysag:)))) maskor nem leszek ilyen kivancsi megigerem!!! De azert koszike, hogy megmutattad a taskat.
es nagyon szuper a taska!!!!
Kellemes hetveget Pirko

Ritus írta...

Andikám!
Ugyan én már irtam az iwiwre is,de szerintem ez még szebb mint a multkori!

Emese írta...

Nagyon szép lett ez a táska is!

Csandi írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat:)

Silerika írta...

Szépséges rózsás táska! Ügyi vagy!!