2010. június 6., vasárnap

Ma Míra keresztszülei lettünk!!!

Ezért Mírusnak ezt a kis csini rucit "dobtam össze" a nagy napra:) Huuu, nem is vagyok nagy képű:)Dobtam, hmmmmm...... Na most ez a dobás úgy laza 6-7 órát vett igénybe, mert az anyag kissé megtréfált.
Az anyagba szőt virágocskák ha egymásra kerültek, két dolgot eredményeztek, vagy beszorultak a talp és a kelmetovábbító közé, vagy egyszerűen átugrotta a tű és juszt sem varrt:)

Mivel imádom a rózsát , muszáj volt a rucira is csempészni egyet, illetve kettőt:)
És hát az életem nem lehet teljes csandizmus nélkül, elárulom, hogy elfelejtettük fényképezni a keresztelőn:((( Lesznek képek , mert más nem volt olyan feledékény mint mi:) Szóval majd kunyerálok képeket, és mutizom majd, de addig képzeljétek ebbe a kisruciba Míra, Emiliát:)))
Tündéri, csodálatos, szépséges és... és .........................


Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon szep lett Mira baba keresztelo ruhaja!!! Gratulalok ,nagyon sok boldogsagot kivanok Mirahoz:)

nöné írta...

Andikám, ez nem csandizmus, hanem PROFIZMUS!!!

Ritus írta...

Drága kersztanyám!

Köszönöm neked ezt a szép kis ruhácskát.Cserébe küldök neked pár képet amit az imént kaptam.Ha szeretnéd felteheted!
Puszi:Míra

Silerika írta...

Én bizony nem dobtam volna ilyen könnyen össze ezt a csini ruhácskát!! :o))Profi varrónő vagy??!!!

Csandi írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat Lánykák:)
Messze vagyok azért a profizmustól,bár tanultam varrni, szerintem nincs több tudásom, sok hobbivarrónőnél(sajnos elvette a kedvem a varrástól az oktatóm és a szalagmunka)