2010. június 16., szerda

Kissé feledékeny lennék? Vagy túl sok...

mindenbe vagyok benne ? Megrendeléseket teljesítek(táska , dobozkák) cipárakat cserélek, varrom a titkos dolgaimat ( nászajándék , SWAP4)
Ezerrel próbálom kitalálni, hogy mit is vegyek a BARKA bankóimból( persze annyi mindet akarok, hogy nem van annyi bankó ami nekem elég lenne)
Tegnap felfedeztem, hogy megfeledkeztem a Székely Sal befejezéséről:( Nem sok hiányzik már belőle, de a héten tuti nem lesz belőle semmi , sajnos:(
És egy játékról is megfeledkeztem , pedig önző módon a főnyeremény akarnám ám nagyon :)
Persze nem haragszom meg, ha nem én nyerek, esélyetek nektek is meg van a nyerésre. Szóval Kislányok semmi más dolgotok nincs, mint ellátogatni erre az oldalra és figyelmessen elolvasni a játék feltételeit, nevezni .

Jaj de élvezném, ha nyernék és ott felejteném magam a kényeztetőbe:)

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: